Bavarci predstavljajo najmočnejši hibrid

Foto: Žurnal24 BMW ActiveHybrid X6 ponuja izrazito večjo dinamično zmogljivost, skupaj z manjšo Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
BMW ActiveHybrid X6 je prvi svetovni Sports Activity Coupé s popolnoma hibridnim pogonom, ki prek kombinacije V8-bencinskega motorja in električnega pogona ponuja najvišjo moč 357 kW/485 KM.
Oglej si celoten članek

Tehnologija BMW ActiveHybrid (BMW ActiveHybrid je krovni izraz za vsa hibridna vozila znamke BMW) omogoča vozniku tri pomembne opcije vožnje: vožnjo izključno na električno energijo, izrabo pogonske moči prek motorja z notranjem izgorevanjem ali izkoriščanje prednosti kombinacije z obema načinoma vožnje. Vožnja povsem brez emisij CO2 v električnem načinu je možna pri hitrosti do 60 km/h. Motor z notranjim izgorevanjem intervenira po potrebi (v funkciji obremenitve motorja) in se vnovič samodejno izklopi, ko se vožnja spusti na hitrost pod 65 km/h.

Pogonski sistem, ki je integriran v BMW ActiveHybrid X6, vključuje V8-bencinski motor z največjim razvojem moči 300 kW/407 KM in tehnologijo BMW TwinPower Turbo ter dva elektromotorja, ki razvijeta moč 67 kW/91 KM oziroma 63 kW/86 KM. Maksimalna izhodna moč pogonskega sistema znaša 357 kW/485 KM, z največjim navorom 780 Nm. S to tehnologijo je BMW ActiveHybrid X6 najmočnejše hibridno vozilo na svetu. Za pospešek z mesta do 100 km/h je potrebnih 5,6 sekunde, povprečna poraba goriva po testnem krogu EU5 znaša 9,9 litra/100 km, medtem ko je vrednost emisij CO2 231 gramov/kilometer.

Integracija dveh elektromotorjev znotraj dvorežimskega aktivnega menjalnika pri BMW ActiveHybrid X6 omogoča dva samozadostna načina upravljanja. © BMW

 

Integracija dveh elektromotorjev znotraj dvorežimskega aktivnega menjalnika pri BMW ActiveHybrid X6 omogoča dva samozadostna načina upravljanja. En način je namenjen speljevanju v posebej dinamičnem slogu in vožnji pri majhnih hitrostih, drug način pa je na voljo vožnji pri velikih hitrostih pod optimalnimi pogoji. Takšen način vožnje zagotavlja vse prednosti tehnologije BMW ActiveHybrid z maksimalno učinkovitostjo pri vseh obremenitvah motorja in pri vseh hitrostih.

Menjalnik je sedemstopenjski avtomatski in je na voljo v kombinaciji z elektromotorjema, skupaj s tremi variabilnimi nastavitvami pretikanja prestav in štirimi večlamelnimi sklopkami. Električna energija se shranjuje v visokozmogljivi akumulatorski bateriji NiMH s skupno kapaciteto 2.4 kWh. Temperatura visokonapetostne akumulatorske baterije se vseskozi nadzoruje, po potrebi in z maksimalno učinkovitostjo, s hladilno tekočino v medsebojno usklajenem delovanju klimatske naprave in zunanjim prenosnikom toplote.

Poleg obeh elektromotorjev visokozmogljiva akumulatorska baterija oskrbuje z elektriko tudi druge porabnike električne energije. © BMW

 

Glavna elektronska nadzorna enota omogoča ustrezno interakcijo motorja z notranjim izgorevanjem in električnega pogona, kar je ključnega pomena za odlično učinkovitost in edinstveno kakovost vožnje z BMW ActiveHybrid X6. Ta pretvarja visokonapetostni enosmerni tok iz visokozmogljive akumulatorske baterije v trifazni izmenični tok za dva elektromotorja v hibridnem načinu menjalnika. Glavna nadzorna enota prav tako usklajuje vse funkcije hibridnega sistema, vključno s porazdelitvijo navora in pogonske moči med motorjem z notranjim izgorevanjem in elektromotorjema, kakor tudi izbiro prestav.

Poleg obeh elektromotorjev pa visokozmogljiva akumulatorska baterija oskrbuje z elektriko tudi druge porabnike električne energije, ki so povezani z 12-voltnim avtomobilskim omrežjem. BMW ActiveHybrid X6 je opremljen z elektromehanskim servovolanom in električnim kompresorjem klimatske naprave. Obe napravi ostaneta popolnoma dejavni tudi po izklopu motorja z notranjim izgorevanjem.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.