Avto
11 ogledov

Bavarci predstavljajo najmočnejši hibrid

BMW ActiveHybrid X6 ponuja izrazito večjo dinamično zmogljivost, skupaj z manjšo
1/48
Žurnal24 main
BMW ActiveHybrid X6 je prvi svetovni Sports Activity Coupé s popolnoma hibridnim pogonom, ki prek kombinacije V8-bencinskega motorja in električnega pogona ponuja najvišjo moč 357 kW/485 KM.

Tehnologija BMW ActiveHybrid (BMW ActiveHybrid je krovni izraz za vsa hibridna vozila znamke BMW) omogoča vozniku tri pomembne opcije vožnje: vožnjo izključno na električno energijo, izrabo pogonske moči prek motorja z notranjem izgorevanjem ali izkoriščanje prednosti kombinacije z obema načinoma vožnje. Vožnja povsem brez emisij CO2 v električnem načinu je možna pri hitrosti do 60 km/h. Motor z notranjim izgorevanjem intervenira po potrebi (v funkciji obremenitve motorja) in se vnovič samodejno izklopi, ko se vožnja spusti na hitrost pod 65 km/h.

Pogonski sistem, ki je integriran v BMW ActiveHybrid X6, vključuje V8-bencinski motor z največjim razvojem moči 300 kW/407 KM in tehnologijo BMW TwinPower Turbo ter dva elektromotorja, ki razvijeta moč 67 kW/91 KM oziroma 63 kW/86 KM. Maksimalna izhodna moč pogonskega sistema znaša 357 kW/485 KM, z največjim navorom 780 Nm. S to tehnologijo je BMW ActiveHybrid X6 najmočnejše hibridno vozilo na svetu. Za pospešek z mesta do 100 km/h je potrebnih 5,6 sekunde, povprečna poraba goriva po testnem krogu EU5 znaša 9,9 litra/100 km, medtem ko je vrednost emisij CO2 231 gramov/kilometer.

Integracija dveh elektromotorjev znotraj dvorežimskega aktivnega menjalnika pri BMW ActiveHybrid X6 omogoča dva samozadostna načina upravljanja. © BMW

 

Integracija dveh elektromotorjev znotraj dvorežimskega aktivnega menjalnika pri BMW ActiveHybrid X6 omogoča dva samozadostna načina upravljanja. En način je namenjen speljevanju v posebej dinamičnem slogu in vožnji pri majhnih hitrostih, drug način pa je na voljo vožnji pri velikih hitrostih pod optimalnimi pogoji. Takšen način vožnje zagotavlja vse prednosti tehnologije BMW ActiveHybrid z maksimalno učinkovitostjo pri vseh obremenitvah motorja in pri vseh hitrostih.

Menjalnik je sedemstopenjski avtomatski in je na voljo v kombinaciji z elektromotorjema, skupaj s tremi variabilnimi nastavitvami pretikanja prestav in štirimi večlamelnimi sklopkami. Električna energija se shranjuje v visokozmogljivi akumulatorski bateriji NiMH s skupno kapaciteto 2.4 kWh. Temperatura visokonapetostne akumulatorske baterije se vseskozi nadzoruje, po potrebi in z maksimalno učinkovitostjo, s hladilno tekočino v medsebojno usklajenem delovanju klimatske naprave in zunanjim prenosnikom toplote.

Poleg obeh elektromotorjev visokozmogljiva akumulatorska baterija oskrbuje z elektriko tudi druge porabnike električne energije. © BMW

 

Glavna elektronska nadzorna enota omogoča ustrezno interakcijo motorja z notranjim izgorevanjem in električnega pogona, kar je ključnega pomena za odlično učinkovitost in edinstveno kakovost vožnje z BMW ActiveHybrid X6. Ta pretvarja visokonapetostni enosmerni tok iz visokozmogljive akumulatorske baterije v trifazni izmenični tok za dva elektromotorja v hibridnem načinu menjalnika. Glavna nadzorna enota prav tako usklajuje vse funkcije hibridnega sistema, vključno s porazdelitvijo navora in pogonske moči med motorjem z notranjim izgorevanjem in elektromotorjema, kakor tudi izbiro prestav.

Poleg obeh elektromotorjev pa visokozmogljiva akumulatorska baterija oskrbuje z elektriko tudi druge porabnike električne energije, ki so povezani z 12-voltnim avtomobilskim omrežjem. BMW ActiveHybrid X6 je opremljen z elektromehanskim servovolanom in električnim kompresorjem klimatske naprave. Obe napravi ostaneta popolnoma dejavni tudi po izklopu motorja z notranjim izgorevanjem.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.