Brušenje ovinkov na prepihu

Foto: Žurnal24 Mini ima posebno mesto v avtomobilski zgodovini, saj velja za enega redkih model Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Povprečno starost lastnikov minija je težko ugotoviti, saj ga vozi staro in mlad
Dve leti po prenovi je na sceno zapeljal tudi brezstrešni kultnež z več prepiha. Da je daljši od predhodnika, najverjetneje ne boste opazili, boste pa opazili, da nima več varnostnega loka, ki je zdaj neopazno skrit pred pogledi.
Oglej si celoten članek

Še vedno pa ta cabrio pomeni drago zabavo, saj lahko cena z dodatki preseže tudi 30 tisočakov, pri najdražjem, john cooper worksu, pa tudi naslednjo desetiško vrednost. 

Kultni mini je vedno veljal za posebneža tako po obliki kot stasu in pri proizvajalcu so poskrbeli, da je temu tako tudi po prenovi. Mini sicer ni pridobil ogromno pri obliki, saj je ta brezčasna in v grobem zelo podobna že vsa leta obstoja. Novinec je tako pridobil pri malenkostih, kot sta na novo razviti varnostni lok, ki ščiti potnike ob prevrnitvi vozila in je v normalnem stanju skrit očem, in možnost, da voznik streho pospravi kar med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Druge malenkosti, ki niso toliko vidne, pa so serijski sistem star & stop ter brake regenerative system kot tudi praznovozne pnevmatike. Če gremo še v podrobnosti, pa je za pet litrov večji tudi osnovni prtljažnik, nov pa je tudi dodaten merilnik, ki prikazuje, koliko časa ste se vozili z odprto streho.

Še vedno igračka za odrasle
V nosu še vedno briljira BMW-jev 1,6-litrski bencinar, ki s pomočjo dveh turbopuhal pridela 128 kilovatov največje moči, kar zadostuje za končno hitrost 222 km/h in pospešek do prve stotice v 7,4 sekunde. Hvalimo tipko sport, ki poskrbi, da odličen volanski sistem postane še bolj odziven, enako dirkaško pa se začne vesti tudi stopalka za plin, zvok iz izpušnega sistema pa je še za odtenek surovejši. Lega na cesti je še vedno zgled vsem preostalim v tem segmentu in pri tolikšni zalogi konjenice. Vse pa je zlahka zelo dolgo in lepo nadzorljivo. Tudi zavore so več kot kos nalogi in dajo tudi pri večjih obremenitvah občutek stabilnosti, saj se dolgo ne pregrevajo. Dobro bi bilo le videti, ali je zgodba podobna pri kakšnih dvajset in več tisoč prevoženih kilometrih. Poraba je sicer v avtomobilu tega kova drugotnega pomena, na testu smo namerili 9,2 litra, kar je solidno povprečje, res pa je, da priganjanje hitro pomeni dvomestno številko.

V notranjosti kraljuje velik merilnik hitrosti. © Miha Pečoler

 
Kolikor denarja, toliko muzike
Pri opremskih dodatkih je tako, da mini serijsko sicer nudi veliko napredne tehnike, je pa res, da so pri miniju kot vedno varčevali pri dodatkih, ki ga naredijo ekskluzivnega. Pri tem je treba v minijev bran povedati, da serijska oprema za 27.250 evrov nudi vse najnujnejše, smo pa na spisku dodatne opreme našli tudi kaj presenetljivega, kot je izklop sovoznikove varnostne blazine ali paket za kadilce, katerih cena je res nizka in bi zato lahko bili del serijske opreme. Testnik je vseboval še: ksenonska svetila, zaporo diferenciala, športno podvozje in posebna 17-palčna lita platišča Black Star Bullet, kar je ceno dvignilo za nekaj tisočakov na končnih 31.940 evrov. Ampak ekskluzivnost ima svojo ceno in to poznajo in cenijo tudi številni lastniki te kultne kombilimuzine. Tisti, ki išče v tem avtomobilu preprosto mestno prevozno sredstvo, je zgrešil njegovo bistvo.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.