Še vedno pa ta cabrio pomeni drago zabavo, saj lahko cena z dodatki preseže tudi 30 tisočakov, pri
najdražjem, john cooper worksu, pa tudi naslednjo desetiško vrednost.
Kultni mini je vedno veljal za posebneža tako po obliki kot stasu in pri proizvajalcu so
poskrbeli, da je temu tako tudi po prenovi. Mini sicer ni pridobil ogromno pri obliki, saj je ta
brezčasna in v grobem zelo podobna že vsa leta obstoja. Novinec je tako pridobil pri malenkostih,
kot sta na novo razviti varnostni lok, ki ščiti potnike ob prevrnitvi vozila in je v normalnem
stanju skrit očem, in možnost, da voznik streho pospravi kar med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Druge
malenkosti, ki niso toliko vidne, pa so serijski sistem star & stop ter brake regenerative
system kot tudi praznovozne pnevmatike. Če gremo še v podrobnosti, pa je za pet litrov večji tudi
osnovni prtljažnik, nov pa je tudi dodaten merilnik, ki prikazuje, koliko časa ste se vozili z
odprto streho.
Še vedno igračka za odrasle
V nosu še vedno briljira BMW-jev 1,6-litrski bencinar, ki s pomočjo dveh turbopuhal
pridela 128 kilovatov največje moči, kar zadostuje za končno hitrost 222 km/h in pospešek do prve
stotice v 7,4 sekunde. Hvalimo tipko sport, ki poskrbi, da odličen volanski sistem postane še bolj
odziven, enako dirkaško pa se začne vesti tudi stopalka za plin, zvok iz izpušnega sistema pa je še
za odtenek surovejši. Lega na cesti je še vedno zgled vsem preostalim v tem segmentu in pri
tolikšni zalogi konjenice. Vse pa je zlahka zelo dolgo in lepo nadzorljivo. Tudi zavore so več kot
kos nalogi in dajo tudi pri večjih obremenitvah občutek stabilnosti, saj se dolgo ne pregrevajo.
Dobro bi bilo le videti, ali je zgodba podobna pri kakšnih dvajset in več tisoč prevoženih
kilometrih. Poraba je sicer v avtomobilu tega kova drugotnega pomena, na testu smo namerili 9,2
litra, kar je solidno povprečje, res pa je, da priganjanje hitro pomeni dvomestno številko.
|
V notranjosti kraljuje velik merilnik hitrosti. © Miha Pečoler |
Pri opremskih dodatkih je tako, da mini serijsko sicer nudi veliko napredne tehnike, je pa res, da so pri miniju kot vedno varčevali pri dodatkih, ki ga naredijo ekskluzivnega. Pri tem je treba v minijev bran povedati, da serijska oprema za 27.250 evrov nudi vse najnujnejše, smo pa na spisku dodatne opreme našli tudi kaj presenetljivega, kot je izklop sovoznikove varnostne blazine ali paket za kadilce, katerih cena je res nizka in bi zato lahko bili del serijske opreme. Testnik je vseboval še: ksenonska svetila, zaporo diferenciala, športno podvozje in posebna 17-palčna lita platišča Black Star Bullet, kar je ceno dvignilo za nekaj tisočakov na končnih 31.940 evrov. Ampak ekskluzivnost ima svojo ceno in to poznajo in cenijo tudi številni lastniki te kultne kombilimuzine. Tisti, ki išče v tem avtomobilu preprosto mestno prevozno sredstvo, je zgrešil njegovo bistvo.