Citroën v Sloveniji predstavil svojo vročo novost

Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4 Foto: MatijaJanežič citroën C4
Citroën bo v konec januarja v Sloveniji začel prodajati svoj najnovejši avtomobil, sodobno inkarnacijo citroëna C4, ki smo si ga v električni različici ë-C4 lahko prvi ogledali tudi v živo.
Oglej si celoten članek

Direktor znamke Citroën v Sloveniji Filip Koren pravi, da si z novim citroënom C4 želijo povečati svojo prisotnost v spodnjem srednjem razredu, ki pri nas predstavlja skoraj 20 odstotkov avtomobilskega trga,  zato bo v letu 2021 njihov najpomembnejši avtomobil v Sloveniji. Sicer jih ob množici tekmecev ne čaka lahko delo, vendar menijo, da je novi C4 avtomobil, kakršnega v zadnjem času niso imeli, zato pozitivno gledajo na njegovo prihodnost pri nas.

Avto Citroën C4 se vrača kot križanec

Foto: MatijaJanežič citroën C4

Citroen se sicer lahko v spodnjem srednjem razredu pohvali z bogato zgodovino kombilimuzin. Prvi citroën C4 sega že v letu 1928, vendar pa je to ime nosil le štiri leta, v katerih so jih prodali skoraj 250.000. V šestdesetih letih sta s samosvojimi oblikami izstopala ami 6 in ami 8, ki sta jima v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja sledila zanimiva citroëna GS in GSA, ki jima je udobje zagotavljalo tudi hidropnevmatsko vzmetenje.

Avto Nov premijski avto že kmalu tudi pri nas

 Z njim se je pohvalil tudi izvirno oblikovani citroën BX, ki je obeležil osemdeseta leta, temu pa sta sledila citroën ZX, ki je izstopal predvsem s samodejno nastavljivo zadnjo premo, ter bolj konvencionalna xsara, zadnja Citroënova kombilimuzina, ki se ni imenovala citroën C4.

Foto: MatijaJanežič citroën C4

Poldrugo desetletje s prekinitvijo

Leta 2004 je na ceste zapeljal prvi sodobni citroën C4, ki je imel tudi zanimivo kupejevsko različico, ki so jo v drugi generaciji leta 2010, ko je C4 postal bolj konvencionalni avtomobil, opustili.  Ko se je druga generacija C4 poslovila, jo je začasno nadomestil citroën C4 cactus, ki je avtomobilskemu svetu predstavil novo znamkino oblikovno linijo in zračne blazine arbump, dobil pa je tudi vzmetenje progresivnimi hidravličnimi omejevalniki. Poskušal je zadovoljiti potrebe kupcev po udobju, kompaktnih dimenzijah in oblikovnih posebnostih, kar velja tudi za novi citroën C4 k temu dodaja še obilo sodobne tehnike.

Dva v enem Radi kampirate? Našli smo vozilo za vas

Pri Citroënu pravijo, da so v novem citroënu C4 združili dva avtomobilska segmenta, zato je kombinacija drznosti in estetike kombilimuzin ter robustnosti in moči športnih terencev. Zunaj izstopajo predvsem kratki previsi, skrajno postavljena velika kolesa ter oddaljenost dna  od tal za kar 156 milimetrov, ki tudi olajša vstop in izstop potnikov. Voznikove oči so zato na višini 1,22 metra, kar pomeni, da ima tudi dober pregled nad cesto. Temu dodajmo še aerodinamično silhueto karoserije, ki se zadaj poševno spusti proti zadku, ki ga dodatno poudari integrirani spojler.  C4 na svoj način izhaja tudi iz oblik citroëna C3, kar kaže tudi s svetlobnim podpisom v obliki črke V.

Foto: MatijaJanežič citroën C4

Tehnološka notranjost

Notranjost je urejena zelo tehnološko. Na armaturni plošči se prepletajo trdi in mehki materiali, veliko pa je tudi kromastih in sijajno črnih površin. Instrumentna plošča je v vsakem primeru digitalna, na voljo je projekcijski zaslon, za infozabavni sistem in avtomobilske funkcije pa skrbi osrednji zaslon z znano Citroënovo grafiko. Med predstavitvijo so izpostavili tudi dejstvo, da ima C4 tudi veliko odlagalnih površin s skupno prostornino 39 litrov.

Avto Oblika, ki bo moderna še dolgo časa

Pogonski električnega pogonskega sklopa z močjo 100 kilovatov, bo citroën C4 na voljo tudi s turbobencinskimi motorji  puretech 100, 130 in 155 ter turbodizelskima motorjema blueHDi 110 in 130. Januarja bo sprva na voljo le s 130-'konjskim' turbodizelskim trivaljnikom, ki bo na voljo v kombinaciji z ročnim ali samodejnim menjalnikom. 155-'konjski' štirivaljnik mu bo sledil že februarja , maja 2021 pa bo na voljo tudi osnovni 100-'konjski' trivaljnik.

Foto: MatijaJanežič citroën C4

Poskusili smo Ducat jajc je preživel vožnjo

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 5

  • 16:04 9. December 2020.

    Francoska spaka,kopirana od japoncev!!

  • 14:42 9. December 2020.

    www︎.︎ictec︆.︆net - odličen projekt za odrrasle, ki želikko najti parrtnerja za seks

  • 11:39 9. December 2020.

    www︎.︎ictec︆.︆net - odličen prrojekt za odrrasle, ki želijo najti parrtnerja za sseks

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.