Citroënov SUV: Mislili boste, da je povsem nov

Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross
Po štirih letih je Citroën svoj najbolj prestižni SUV dodelal do te mere, da bi na prvi pogled na zunanjost in kabino lahko sklepali, da gre za nov in ne prenovljen model.
Oglej si celoten članek

Citroën je leta 2018 med zadnjimi avtomobilskimi znamkami na trg vstopil z družinskim SUV-jem. Ta vrsta športnih terencev predstavlja skoraj petino celotne prodaje novih vozil pri nas.

Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross

C5 aircross je posebnež na trgu z enoprostorsko zasnovo, tremi ločenimi sedeži v drugi vrsti, 23-centimetrsko oddaljenostjo od tal in nadstandardnim udobjem. Francozi so mu ob prenovi dodali tehnične novosti, predvsem pa dodatno kakovost in kanček dinamičnosti.

Upihnil je 40. svečko Se ga še spomnite? Upihnil je 40. svečko

Spremembe oblikovanja so precej obsežne, vplivale so na dizajn zunanjosti in notranjost. In ne gre le za retuširanje. C5 aircross se je odpovedal tipičnim deljenim žarometom. Nova rešitev je videti bolj homogena. Poleg tega so oblikovalci sprednjo masko naredili bolj ozko, povezali pa so jo z detajli v obliki "klavirskih tipk". Te sledijo povsem novi grafiki dnevnih luči, ki se razhajajo ob straneh in so narejeni v obliki črke V.

Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross

Zaslon ni več vgrajen v armaturno ploščo

Skupaj z masko se je spremenil tudi odbijač z aerodinamično oblikovanimi rebri. Povečane luknje posrkajo več zraka v motor. Novost so tudi LED mat zadnje luči z izrazitejšo 3D grafiko. Iz boka so opazni novi 18-palčni kolesni diski z diamantnim rezom, na boku ostajajo "airbumpi", strešne letvice so zdaj že serijske.

Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross

Po 30 letih Po 30 letih se poslavlja tudi med Slovenci priljubljen družinski segment

Spremembe v notranjosti so očitne na prvi pogled. Armaturna plošča in sredinska konzola sta povsem spremenjena. Avto deluje veliko bolj sodoben. Vgrajeni infotainment zaslon je zamenjal samostoječi 10-palčni zaslon, ki izboljšuje pregled podatkov, ko sedimo za volanom, omogoča tudi lažje dotikaje zaslona. V povezavi s tem so se "originalne" navpično postavljene prezračevalne odprtine spremenile v horizontalne. 12,3-palčni digitalni merilniki pred voznikom skrbijo za prikaz navigacijskih podatkov ali podatkov o pretoku energije v primeru vožnje priključnega hibrida.

Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross

Nadstandardna udobje in modularnost

Pri francoski znamki še posebej izpostavljajo večjo kakovost in še več udobja. C5 aircross, ki se je v Evropi pojavil maja 2018, je pozornost javnosti pritegnil z vzmetenjem s progresivnimi hidravličnimi dročniki (Progressive Hydraulic CushionsTM) in sedeži za nadstandardno udobno vožnjo »advanced comfort«, ki pa so jih zdaj nadgradili s še udobnejšimi, ki uporabljajo peno visoke gostote. Nova je njihova struktura in oblazinjenje, enake sedeže pa imata tudi manjši C4 in nova limuzina/križanec, ki jo pričakujemo jeseni C5 X – to bo nov najbolj prestižen model znamke Citroën. Sedeži lahko med drugim tudi masirajo.

Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross

Avto Cenovno dostopen avto, ki je pogosto celo družinski član

Sredinska konzola je zamenjala krmilno ročico samodejnega menjalnika s preklopnim stikalom (e-toggle), ki ga prav tako poznamo iz manjšega citroëna C4. Za varnost skrbi skupno 20 asistenčnih sistemov, vključno s pomočnikom na avtocesti, sledenjem in prilagodljivim tempomatom. Gre za 2. stopnjo avtonomne vožnje. Spomnimo še to, da je C5 aircross SUV, ki ima zadaj tri ločene sedeže, so zložljivi, lahko jim nagibamo hrbtni del in jih pomikamo naprej in nazaj v dolžini 15 centimetrov. V skladu s tem se velikost prtljažnika prilagaja od 580 do 720 litrov oziroma od 460 do 600 litrov pri priključno-hibridni različici.

Foto: Citroën Prenovljeni Citroën C5 aircross

Dobra novica: Dizel ostaja

Pod sprednjim pokrovom se ni veliko spremenilo. Kar ni slabo, saj C5 aircross ohranja dizelski pogon, ki pri nas predstavlja več kot 60-odstotkov prodaje. Motor 1,5 BlueHDi (96 kW) z vstopno ceno 33.100 evrov ostaja v ponudbi C5 aircrossa. Izbrati je možno tudi bencinski 3-valjni 1.2 PureTech (96 kW), ki po ceniku brez popustov stane najmanj 31.600 evrov.

To je treba paziti Rabljeni avto: citroën C4 picasso druge generacije (2013-2020)

Foto: Žurnal24 Prenovljeni citroën C5 aircross

Najmočnejši agregat je rezerviran za priključno-hibridno različico, ki združuje elektromotor in bencinski motor s sistemsko močjo 166 kilovatov (225 KM) ter litij-ionsko baterijo s kapaciteto 13,2 kWh, ki po podatkih tovarne omogoča doseg s polno baterijo 55 kilometrov povsem brez emisij in največjo električno hitrost 135 km/h. Za vstopno različico morate odšteti 48.500 evrov.
Letos bo po načrtih uvoznika v Slovenijo pripeljalo 150 SUV-jev C5 aircross, desetina bo elektrificiranih.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.