Dacii z delavskim predznakom

Foto: Žurnal24 Načrti uvoznika so doseči pet odstotni tržni delež, garancija znaša tri leta ali Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Dacia je predstavila dva nova modela, s čimer širi svojo znamko tudi v kriznih časih. Bili smo na slovenski predstavitvi dacie logan van in pick-up.
Oglej si celoten članek

Širitev modelne palete pri vsaki uspešni znamki je samoumevna. In dacia gledano kot znamka je tudi v teh kriznih časih zelo uspešna, saj so lani, ko je gospodarska kriza že hudo sejala po evropskih tleh, uspeli prodati kar za 13 odstotkov več vozil kot leto poprej. Bolj kot širitev modelne palete je presenetljiva smer ali način kako so se tega lotili pri tem romunskem proizvajalcu.

Dejansko bi s citatom ali bolje rečeno kar z reklamnim sloganom povedali vse: Lastniki Dacij so vajeni dobiti več. To pomeni, da sta novinca, predstavnika segmenta lahkih gospodarskih vozil zmogljiva, ponujata več prostora in večjo nosilnost za manj denarja kot konkurenca.

Pa gremo lepo po vrsti. Logan van je kot že naziv pove klasični kombi, ki služi prevažanju srednje velikih tovorov. V dolžino ga je za 4,45 metra, v širino pa meter pokaže 1,74 metra. Medosna razdalja pa znaša zelo vzpodbudnih 2,905 metra. Van si kar 90 odstotkov sestavnih delov deli z modelom logan MCV, z njim in sanderom pa si deli tudi platformo. Vanova ciljna skupina so obrtniki, gradbeniki, vodovodarji in recimo lastniki trgovin, tem pa van ponudi do 2.5 m3 nakladalnega prostora, ki meri v dolžino največ 1,94 metra, kar je dovolj tudi za evro paleto. Vrata namenjena nakladanju so štiri in sicer par asimetrično deljenih na zadku, ki se odpirajo pod od 40 pa do 180 stopinjskim kotom, ter na vsaki strani ena bočna, ki pa niso drsna ampak enaka tistim pri civilnih različicah, s to razliko da nimajo vgrajenega stekla. Nosilnost obeh je povečana in znaša 800 kilogramov, kar je tudi največ v razredu. Odmik od tal je v prid uporabnosti prav tako povečan in znaša 155 milimetrov.

Motorno paleto sestavljajo trije agregati in sicer bencinske barve zastopata 1.4- in 1.6 litrski pri modelu van, pri pick-upu je na voljo le zadnji. © Miha Pečoler

 

Pick up je še en model namenjen delu in zabavi, in je od kombijevskega brata pet centimetrov daljši, medtem ko sta medosje in širina praktično enaka. Za potniško kabino je seveda tovorni prostor, ki meri v dolžino od 1.024 do 1.374 milimetrov, po dolžini pa je prostora za 1.807 milimetrov. Stranice kesona so visoke 636, širina odprtine tovornega zaboja pa znaša 1.200 milimetrov. Njena nosilnost znaša kar 300 kilogramov imata pa boa novinca na spodnjem delu tudi kanale, ki so namenjeni odtekanju vode, pick-up pa tudi 16 pritrdilnih mest za pritrditev tovora.

Notranjost pri obeh novincih je oblikovana zelo funkcionalno, materiali pa so prirejeni dolgotrajni in enostavni uporabi. Zmoti predvsem dejstvo da volanski obroč ni nastavljiv, drugače se sedi visoko ampak dobro. Armaturna plošča je kot je to že v navadi izdelana iz enega kosa, s stališča ergonomija jo odneseta zgolj z oceno zadovoljivo s pomisleki. Pri pick, upu je za dvema sedežema v potniški kabini še 300 litrov velik uporaben prostor namenjene odlaganju prtljage, na prvi preizkušnji smo imeli predvsem glede uporabnosti prostora, ki obenem ne deluje da meri 0,3 kubika.

Opremska paketa sta dva in sicer base in ambiance, pri obeh pa je bilo vodilo čim nižja cena. © Miha Pečoler

 

Motorno paleto sestavljajo trije agregati in sicer bencinske barve zastopata 1.4- in 1.6 litrski pri modelu van, pri pick-upu je na voljo le zadnji. Oba sta znana že iz drugih hišnih modelov, gre pa za preverjena renaultova agregata z 55 oziroma 64 kilovatov moči. Dizelske barve pa zastopa 1.5-litrski dCi motor, ki proizvede 50 kilovatov ali 70 KM, ki porabi samo 5,3 litra plinskega olja in v ozračje v povprečju izpusti le 140 gramov CO2.

Opremska paketa sta dva in sicer base in ambiance, pri obeh pa je bilo vodilo čim nižja cena. Temu primerna je tudi založenost z opremo, kjer stranka pri osnovnem paketu opreme dobi voznikovo zračno vrečo in ABS sistem, ambiance pa je bogatejši še za servo ojačevalnik volana in centralno zaklepanje. Med dodatki je kot se spodobi tudi klimatska naprava, alarm in parkirna pomagala ter veliko uporabnih dodatkov kot sta vlečna kljuka in strešni nosilci in podobno.

Cene pri modelu van se pričnejo pri 7.680 evrih, kolikor stane 1.4 base, ambiance z 1.6 motorjem pa stane 8.880 evrov. Enak paket v kombinaciji z dizelskim motorjem pa je lahko vaš za 9.960 evrov. Pick-up v kobinaciji z 1.6 motorjem in paketom base stane 8.160, paket ambiance zahteva 720 evrov doplačila. Dizelsko gnani pick-up pa stane enako kot kombijevski brat in sicer 9.960 evrov.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.