Če se bo načrt uresničil, bi bil letni strošek za voznike električnih vozil višji za 274 evrov (240 funtov), kar je še vedno bistveno manj od okoli 680 evrov, kot plačujejo lastniki bencinskih in dizelskih vozil za trošarine za gorivo.
Britansko ministrstvo za finance se zaradi vse večjega števila voznikov, ki bencinske črpalke nadomeščajo z bencinskim servisom, sooča z več milijardami evrov veliko proračunsko vrzeljo. Nov davek za električna vozila bi zagotovil sredstva za vzdrževanje cest, piše The Daily Telegraph.
Lastniki električnih vozil so letos dolžni plačevati tudi letni davek na motorna vozila (Vehicle Excise Duty - VED), ki so ga prej plačevali le lastniki bencinskih in dizelskih avtomobilov. To pomeni dodatnih 220 evrov za lastnika električnega avtomobila, ki na leto prevozi 12.900 kilometrov.
Je pa zato laburistična vlada ponovno uvedla spodbude do 4250 evrov za nakup novih električnih avtomobilov. Kako bodo beležili in zaračunavali davek še ni znano. Eden od načinov je sistem samostojnega poročanja, kjer bi vozniki prostovoljno ocenili svojo prevoženo razdaljo za prihodnje leto. Če se kasneje ugotovi, da so prevozili več ali manj kilometrov, bi lahko prejeli povračilo ali dodaten račun.
Britansko združenje proizvajalcev in trgovcev z motornimi vozili (SMMT) je sporočilo, da se zaveda potrebe po pregledu obdavčitve vozil, vseeno pa nov davek na prevoženi kilometer označujejo kot "popolnoma napačen ukrep ob nepravem času". Opozorili so, da bi takšna poteza na koncu "odvrnila potrošnike in dodatno spodkopala sposobnost industrije, da doseže cilje mandata za vozila z ničelnimi emisijami. To bi imelo znatne posledice za dojemanje Združenega kraljestva kot države za naložbe.
Kako zagotoviti skladnost z jurisdikcijo? Namreč, država verjetno nima pravice in niti pristojnosti pobirati davka na kilometre, ki so bili …
Elektro nateg
fer enough