Elektrika na pohodu tudi pri motorjih

Foto: Žurnal24 Peugeot je že na avtosalonu v Ženevi predstavil trikolesni hibrid skuterja.
Proizvajalci motociklov so kljub finančni krizi, ki se je lani že dodobra razširila na ves svet, ob koncu prejšnje motociklistične sezone za leto 2009 najavili presenetljivo število novosti.
Oglej si celoten članek

Z začetkom letošnje pa so nekatere od teh tudi že prišle na trg ali pa so tik pred predstavitvijo. Med znamkami skoraj ni proizvajalca, ki ne bi za letos pripravil vsaj nekaj novosti, nekateri, kot je Yamaha, pa predstavljajo tudi številne nove modele in novosti pri agregatih. Med tehnološkimi novostmi bo leto nedvomno zaznamoval večji, če ne kar množičen prihod električnih skuterjev na trg, pričakuje pa se, da bodo z razvojem v dveh do treh letih postali ustaljena praksa. Še večja in pomembnejša novost pa je prehod tovrstnega pogona v višje razrede, saj bomo letos priča kar nekaj modelom v razredu enduro/cross motociklov, pri katerih bo za pogon skrbela elektrika. Za tak korak so se kot prvi odločili pri KTM, priznanem proizvajalcu enduro motociklov, ki letos predstavlja številne modele s to pogonsko možnostjo. S tem se pojem nične emisije dodobra širi tudi v svet motociklizma, kjer do zdaj ekologija ni igrala vidnejše vloge.

Ena najbolj vročih in pričakovanih novosti bo nedvomno Ducatijev streetfighter. © Ducati

 

Največje letošnje novosti

Ena izmed najbolj vročih in pričakovanih novosti bo nedvomno Ducatijev streetfighter, pri katerem bo poleg zelo dinamičnega videza posebnost predstavljal motor ali bolje rečeno, kar stoji za njim, saj bosta 155 KM, kolikor je speljanih na zadnje kolo, krotila sistema DTC (Ducati Traction Control) ter DDA (Ducati Data Analysis). Japonska Yamaha je med drugim za letos pripravila povratek modela diversion XJ-6, v salonih pa je že tudi prenovljena R1, kjer so predstavili številne novosti, kot sta elektronsko nadzorovan blažilnik krmila in vžig z zamikom, kar nekaj tehnike pa je z motocikla, s katerim dirka "il dottore" v MotoGP. Pri aprillii so sicer dokaj svežo modelno paleto osvežili še z nekaterimi dražjimi različicami aktualnih modelov ("slečena" shiver in mana sta dobila različico GT), bolj kot to pa je pomembna novost, imenovana 'ride by wire', kjer gre za prilagajanje voznih karakteristik razmeram in voznikovim voznim navadam. BMW za letos načrtuje vstop v razred 'hard enduro' motociklov (G 450 X, ki bo dobil še dva brata: G 500 X in manjšega G 300 X), poleg tega je tu še F800R, ki bo v razredu 'naked bikov' nedvomno dobro premešal karte. Kawasaki predstavlja več različic modela ER-6, pri Hondi pa stavijo na CBR 600 RR in CBR 1000 RR repsol.

Manjkali ne bodo niti posebneži
Med posebneži bodo pozornosti zagotovo deležni moto morini scramlber, ki je še eden iz vrste retro motociklov, z velikim občutkom za podrobnosti, ki je v tem trenutku že v salonih. Američani, natančneje Buell, so za letos pripravili model 1125 CR, roadsterja na osnovi hišnega superšportnika, ki preseneča z nenavadno podobo po vzoru reaktivcev.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.