Z začetkom letošnje pa so nekatere od teh tudi že prišle na trg ali pa so tik pred predstavitvijo.
Med znamkami skoraj ni proizvajalca, ki ne bi za letos pripravil vsaj nekaj novosti, nekateri, kot
je Yamaha, pa predstavljajo tudi številne nove modele in novosti pri agregatih. Med tehnološkimi
novostmi bo leto nedvomno zaznamoval večji, če ne kar množičen prihod električnih skuterjev na trg,
pričakuje pa se, da bodo z razvojem v dveh do treh letih postali ustaljena praksa. Še večja in
pomembnejša novost pa je prehod tovrstnega pogona v višje razrede, saj bomo letos priča kar nekaj
modelom v razredu enduro/cross motociklov, pri katerih bo za pogon skrbela elektrika. Za tak korak
so se kot prvi odločili pri KTM, priznanem proizvajalcu enduro motociklov, ki letos predstavlja
številne modele s to pogonsko možnostjo. S tem se pojem nične emisije dodobra širi tudi v svet
motociklizma, kjer do zdaj ekologija ni igrala vidnejše vloge.
|
Ena najbolj vročih in pričakovanih novosti bo nedvomno Ducatijev streetfighter. © Ducati |
Največje letošnje novosti
Ena izmed najbolj vročih in pričakovanih novosti bo nedvomno Ducatijev streetfighter, pri katerem bo poleg zelo dinamičnega videza posebnost predstavljal motor ali bolje rečeno, kar stoji za njim, saj bosta 155 KM, kolikor je speljanih na zadnje kolo, krotila sistema DTC (Ducati Traction Control) ter DDA (Ducati Data Analysis). Japonska Yamaha je med drugim za letos pripravila povratek modela diversion XJ-6, v salonih pa je že tudi prenovljena R1, kjer so predstavili številne novosti, kot sta elektronsko nadzorovan blažilnik krmila in vžig z zamikom, kar nekaj tehnike pa je z motocikla, s katerim dirka "il dottore" v MotoGP. Pri aprillii so sicer dokaj svežo modelno paleto osvežili še z nekaterimi dražjimi različicami aktualnih modelov ("slečena" shiver in mana sta dobila različico GT), bolj kot to pa je pomembna novost, imenovana 'ride by wire', kjer gre za prilagajanje voznih karakteristik razmeram in voznikovim voznim navadam. BMW za letos načrtuje vstop v razred 'hard enduro' motociklov (G 450 X, ki bo dobil še dva brata: G 500 X in manjšega G 300 X), poleg tega je tu še F800R, ki bo v razredu 'naked bikov' nedvomno dobro premešal karte. Kawasaki predstavlja več različic modela ER-6, pri Hondi pa stavijo na CBR 600 RR in CBR 1000 RR repsol.
Manjkali ne bodo niti posebneži
Med posebneži bodo pozornosti zagotovo deležni moto morini scramlber, ki je še eden iz vrste retro motociklov, z velikim občutkom za podrobnosti, ki je v tem trenutku že v salonih. Američani, natančneje Buell, so za letos pripravili model 1125 CR, roadsterja na osnovi hišnega superšportnika, ki preseneča z nenavadno podobo po vzoru reaktivcev.