Gran turismo serije 5 je tudi uradno zapeljal na cesto. BMW je vanj vgradil najnovejše, kar premore münchenska tehnološka zakladnica.
|
|
|
Kombilimuzinski zadek se odpira na dva načina – le del vrat za manjše
predmete ali s steklom vred za večje. © BMW
|
| |
Podvozje naj bi ponujalo izvrstno zmes zmogljivosti in udobja, zadnja prema je serijsko na
zračnih blazinah, za doplačilo je tukaj Active Steering, ki zavija tudi zadnji par koles. Celotno
podvozje je seveda lahko tudi nastavljivo (Adaptive Drive), kot zahtevajo okoliščine ali trenutno
počutje voznika. Standarden Dynamic Drive Control pa prilagaja delovanje motorja in menjalnika
trenutnim zahtevam.
Menjalnik je vedno avtomatični osemstopenjski, motorji pa so trije: 535i dvojni turbo V6
motor ponuja 225 kW (306 KM), dva valja več ima 550i, ki ima na zalogi 300 kW (407 KM). Dizelske
barve pa brani 530d s 180 kW (245 KM). Vsi trije motorji izpolnjujejo Euro5 zahteve, dizelski model
zmore 240 km/h, ostala dva elektronsko omejenih 250 km/h.
|
|
|
Notranjost ne odstopa od zadnjih tovarniških stvaritev. Kar pa je lahko le
pohvala. © BMW
|
| |
V avtomobilu serijsko ali pa proti doplačilu najdemo še vse najnaprednejše pripomočke: BMW
ConnectedDrive (high beam assist, lane departure warning, BMW night vision, Side view, Top view,
pomožna kamera ...). Na voljo je tudi internet (BMW online), seznam dodatne opreme pa med drugim
predvideva štiriobmočno klimatsko napravo, navigacijo z 80 Gb prostora, HUD, panoramsko steklo ...