BMW z GT-jem nadaljuje nekoliko samosvojo pot proizvodnje razkošnih križancev, ki bi jih glede na
lastnosti lahko umestili v več razredov hkrati. Pri novincu se tako po opisih Bavarcev križajo
udobje limuzin, uporabnost dinamičnih SAV-ov in kupejevska oblika klasičnih GT-jev.
GT v oblikovnem smislu že v marsičem napoveduje novo generacijo klasične petice. Dejstvo je,
da so mnenja o zunanjosti precej deljena, a svoje bodo povedali čas in kupci. Od študije, ki so jo
prikazali v Ženevi, se ne razlikuje bistveno, pridobil je le vsakdanje elemente (manjša platišča,
normalna vzvratna ogledala ...).
Predstavitveni video:
Svetila so ukrojena po najnovejših smernicah tovarne, seveda ima vsaj v vizualnem smislu
osrednje mesto LED-tehnologija. V notranjosti je po zagotovilih izdatno poskrbljeno za potnike,
tako v odmerjenem prostoru kot počutju med vrhunsko izbranimi materiali. Zadnji sedeži so neodvisno
pomični, že v osnovi pa ponujajo enako prostora kot v sedmici. Položaju zadnje klopi se prilagaja
prostornina prtljažnika (440–590–1700 litrov). Zadnja prtljažna vrata imajo dvojni način odpiranja,
kot ga poznamo že iz škode superb.
|
Menjalnik je vedno avtomatični osemstopenjski, motorji pa so trije: 535i dvojni turbo V6 motor ponuja 225 kW (306 KM), dva valja več ima 550i, ki ima na zalogi 300 kW (407 KM). Dizelske barve pa brani 530d s 180 kW (245 KM). Vsi trije motorji izpolnjujejo Euro5 zahteve, dizelski model zmore 240 km/h, ostala dva elektronsko omejenih 250 km/h.