Avto
4 ogledov

Gran turismo pelje po novi poti

O cenah zaenkrat še ni uradnih podatkov, brez dvoma pa se bodo začele nad 50 tis
1/24
Žurnal24 main
Gran turismo serije 5 je tudi uradno zapeljal na cesto. BMW je vanj vgradil najnovejše, kar premore münchenska tehnološka zakladnica.

BMW z GT-jem nadaljuje nekoliko samosvojo pot proizvodnje razkošnih križancev, ki bi jih glede na lastnosti lahko umestili v več razredov hkrati. Pri novincu se tako po opisih Bavarcev križajo udobje limuzin, uporabnost dinamičnih SAV-ov in kupejevska oblika klasičnih GT-jev.

GT v oblikovnem smislu že v marsičem napoveduje novo generacijo klasične petice. Dejstvo je, da so mnenja o zunanjosti precej deljena, a svoje bodo povedali čas in kupci. Od študije, ki so jo prikazali v Ženevi, se ne razlikuje bistveno, pridobil je le vsakdanje elemente (manjša platišča, normalna vzvratna ogledala ...).

Predstavitveni video:


Svetila so ukrojena po najnovejših smernicah tovarne, seveda ima vsaj v vizualnem smislu osrednje mesto LED-tehnologija. V notranjosti je po zagotovilih izdatno poskrbljeno za potnike, tako v odmerjenem prostoru kot počutju med vrhunsko izbranimi materiali. Zadnji sedeži so neodvisno pomični, že v osnovi pa ponujajo enako prostora kot v sedmici. Položaju zadnje klopi se prilagaja prostornina prtljažnika (440–590–1700 litrov). Zadnja prtljažna vrata imajo dvojni način odpiranja, kot ga poznamo že iz škode superb.

Kombilimuzinski zadek se odpira na dva načina – le del vrat za manjše predmete ali s steklom vred za večje. © BMW

 
Podvozje naj bi ponujalo izvrstno zmes zmogljivosti in udobja, zadnja prema je serijsko na zračnih blazinah, za doplačilo je tukaj Active Steering, ki zavija tudi zadnji par koles. Celotno podvozje je seveda lahko tudi nastavljivo (Adaptive Drive), kot zahtevajo okoliščine ali trenutno počutje voznika. Standarden Dynamic Drive Control pa prilagaja delovanje motorja in menjalnika trenutnim zahtevam.

Menjalnik je vedno avtomatični osemstopenjski, motorji pa so trije: 535i dvojni turbo V6 motor ponuja 225 kW (306 KM), dva valja več ima 550i, ki ima na zalogi 300 kW (407 KM). Dizelske barve pa brani 530d s 180 kW (245 KM). Vsi trije motorji izpolnjujejo Euro5 zahteve, dizelski model zmore 240 km/h, ostala dva elektronsko omejenih 250 km/h.

Notranjost ne odstopa od zadnjih tovarniških stvaritev. Kar pa je lahko le pohvala. © BMW

 
V avtomobilu serijsko ali pa proti doplačilu najdemo še vse najnaprednejše pripomočke: BMW ConnectedDrive (high beam assist, lane departure warning, BMW night vision, Side view, Top view, pomožna kamera ...). Na voljo je tudi internet (BMW online), seznam dodatne opreme pa med drugim predvideva štiriobmočno klimatsko napravo, navigacijo z 80 Gb prostora, HUD, panoramsko steklo ...
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.