Hrvati testirajo svojo "električno raketo"

Foto: Saša Despot Rimac C-Two Foto: Saša Despot Rimac C-Two Foto: Saša Despot Rimac C-Two Foto: Saša Despot Rimac C-Two Foto: Saša Despot Rimac C-Two Foto: Saša Despot Rimac C-Two Foto: Saša Despot Rimac C-Two Foto: Rimac Automobili Rimac C-Two Foto: Rimac Automobili Rimac C-Two Foto: Rimac Automobili Rimac C-Two Foto: Rimac Automobili Rimac C-Two
Hrvaški Elon Musk, kakor so številni ugledni tuji mediji poimenovali Meteja Rimca je presenetil z novo fotografijo "hrvaške električne rakete" rimac C-two.
Oglej si celoten članek

Mate Rimac je pokazal, da so električni superšpornti avtomobil rimac C_two zapeljali v vetrovnik, kjer preizkušajo in iščejo izboljšave na aerodinamiki vozila. Testiranja so opravili v aerodinamičnem tunelu skupine Fiat Chrysler. 

VELIK POSEL Velik uspeh Hrvaškega avtomobilskega podjetja Rimac Automobili

V takem stanju raziskujejo aerodinamične lastnosti telesa, v tem primeru avtomobila. Določi se slika pretoka zraka in moč ter sile, ki delujejo na avtomobil. S pomočjo najnovejših meritev bodo pri podjetju Rimac Automobili dobili vpogled, kako morajo spremeniti zunanjo obliko, oziroma jo dodelati, da bo vozilo najbolj učinkovito "rezalo trak" med vožnjo, z izboljšavami pa bodo lahko omogočili tudi izboljšanje pospeška, največje hitrosti vozila ...  

Foto: Rimac Automobili Rimac C-Two

Na ta način preverijo tudi točnost simulacij, ki so jih pred tem naredili na računalniku, s testi pa bodo določili tudi aerodinamični koeficient odpora zraka, ki ga bodo zapisali v tehnične specifikacije vozila.

Gost v oddaji Rimac ostro nad HRT zaradi gostovanja Akrapoviča v oddaji

Rimac je novi električni hiperavtomobil C-Two razkril letos na avtomobilskem salonu v Ženevi, ko je ob gromkem aplavzu predstavil neverjetne tehnične podatke o vozilu. Pospešek od 0 do 100 km/h je 1,97 sekunde, od 0 do 300 km/h pa le 11,8 sekunde, medtem ko je največja hitrost 412 km/h. To ga uvršča med najhitrejše avtomobile na svetu. Omenja se moč 1.914 konjev (1.408 kW) in 2.300 Nm navora, ki jo proizvedejo štirje motorji, kapaciteta baterije je 120 kWh. Avtomobil je v celoti, vključno z vsemi sestavnimi deli, narejen na Hrvaškem.

Foto: Rimac Automobili Rimac C-Two

Odprta mesta Rimac išče inženirje, tudi v Sloveniji

"Posvetili smo se aktivni aerodinamiki, kar pomeni, da se stabilizatorji prilagajajo samodejno. Dosegli smo optimalni pretok zraka pod vozilom (učinek Venturijeve cevi)," je dejal Rimac. Vrata se dvigujejo po principu metulja (t. i. butterfly). Glede menjalnika, C_Two uporablja dvostopenjski dvosklopčni menjalnik zadaj in enostopenjski spredaj," je povedal Rimac.

Foto: Saša Despot Rimac C-Two

Avto Rimac je odkril, koliko milijonov je Porsche vložil v njegovo družbo

Uporabili so tudi Torque Vectoring System, ki pogonsko moč hipno in sorazmerno prestavlja z enega na tisto gnano kolo, ki je v nekem trenutku manj obremenjeno. Sistem smo spoznali že pri Concept_One. Rimac trdi, da je možno z enim polnjenjem baterije prevoziti 650 kilometrov poti. Direktor prodaje Rimac Automobili je dejal, da je cilj proizvesti 150 avtomobilov. Vse bodo proizvedli na Hrvaškem, cena za vozilo pa bo 1,7 milijona evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 21:33 3. December 2018.

    Neumnost. Avto NE MORE vleči max moč, ker bi hitrost rasla v neskončnost. Moč = pospešek. Ko pospeška več ni, …

  • 12:46 3. December 2018.

    1408 kW ter 120 kWh baterija. Z malce matematike: pri pospeških 1.97 seveda uporablja vseh 1408 kW, torej je 120/1408= …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.