Italijanski zapeljivec

Foto: Žurnal24 Fiat bravo je petvratna kombilimuzina, ki gradi na osnovi grandepunta in naj bi
Fiat bravo, ki izhaja iz tradicije ritma, tipa, brava(-e) in neuspešnega stila, je dokaz uspešnega okrevanja slovite torinske tovarne.
Oglej si celoten članek

Navzven je bravo še en primer vrhunskega italijanskega avtomobilskega oblikovanja, ki stavi na agresivno športni videz, oglate linije in prepoznavno identiteto. Zanimiva je spuščajoča se bočna linija, bela barva pa je še dodatno prispevala k postavljaškemu videzu testnega avtomobila. Tudi v notranjosti bravo prepriča z oblikovno dinamiko in barvitostjo. Voznikov položaj za volanom je zelo dober, globok hod sklopke pa ni moteč, ampak prej nasprotno. Kokpit je zasnovan logično, le ročica za brisalnike je funkcionalno malce preobremenjena.

Po višini nastavljiva sprednja sedeža hrbtu omogočata dovolj bočne in ledvene opore, na zadnji klopi, kjer imajo tudi trije potniki dovolj prostora, pa po Fiatovih izračunih udobno sedijo potniki, visoki do 183 centimetrov. Kakorkoli: sedenje je udobno in tudi prtljažnik s 400 litri prostornine je dovolj velik, le prilagodljiv ni najbolj, saj zadnja klop ni vzdolžno pomična. Odlagalnih površin je dovolj le za silo, so pa zato dobro premišljene in izvirne (luknja za steklenico v sredinskem naslonu za roke). Odsotnost ročice na vratih prtljažnika bravu na račun privlačne oblike odpustimo, čeprav se roke ob pritisku na Fiatov znak hitro umažejo.



Šibkejši od obeh dizelskih agregatov, ki je poganjal testnega brava, se je na cesti izkazal s solidnimi pospeševanji in zadostno zalogo moči. Testna poraba 7,5 litra v mešanem ciklu je bila na meji sprejemljivosti, pogrešali pa smo šesto prestavo ročnega menjalnika. V mestu prijetno mehak volanski mehanizem je pri bolj šaportni vožnji premehak, a se bravo izkaže z lego na cesti in voznimi lastnostmi. Splošno gledano so Torinčani naredili privlačen izdelek, ki je kljub kakšni pomankljivosti dobra izbira za ugodno ceno.

Razpredelnica:

Motor: 1910 cm 3

Vrsta: vrstni štirivaljni dizelski

Moč: 88 kW (120 KM)/4000

Navor: 255 Nm/2000

Cena: 16.990 EUR (4,071.484 SIT)


Plus: zunanja oblika, lep kokpit, motor, voznikov položaj za volanom, vozne lastnosti.

Minus: premehak volan, manjka šesta prestava, zadaj ni električnega pomikanja stekel.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.