Karavanskega predstavnika srednjega avtomobilskega razreda poleg vozne dinamike in vrhunske
kakovosti odlikuje še visoka uporabna vrednost za športne aktivnosti in preživljanje prostega časa.
V primerjavi s predhodnim modelom so proporcionalna razmerja prenovljena in še bolj športna.
Sprednji previs so skrajšali, pokrov motornega prostora in medosna razdalja pa sta znatno daljša.
Položna D-stebrička dajeta audiju A4 avant dinamično, kupejevsko silhueto, oblikovna zasnova zadka
pa z močnimi vodoravnimi linijami poudarja širino vozila. Novi A4 avant meri v dolžino 4,70 m,
skoraj 12 cm več kot prejšnji model. Kljub temu, da je njegova karoserija znatno bolj toga in varna
kot pri predhodniku, pa se je masa vozila zmanjšala za približno 10 odstotkov.
Prostornina prtljažnika meri v osnovi 490 l in jo je možno povečati na 1.430 l. Notranji
ambient novega A4 Avanta deluje svetlo in prostorno. Notranjost je odraz značilnih Audijevih
lastnosti – vrhunske kakovosti izdelave, žlahtnega videza in logično-intuitivnega upravljanja.
Armaturna plošča je usmerjena proti vozniku in se v mnogih podrobnostih opira na večji A8. Zaradi
nove elektromehanske parkirne zavore je odpadla ročica za ročno zavoro. Tudi serijska
avtomatska klimatska naprava je v osnovi povsem nova. Ima za 10 % večjo moč hlajenja, vendar deluje
bolj učinkovito kot dosedanji agregati, tako da prihrani približno do 0,2 l goriva na 100 km.
Audi je dobro poskrbel tudi za varnost. Tu je kombinacija prilagodljivih zračnih blazin,
zategovalniki pasov z vklopnimi omejevalniki zatezne sile ter funkcija zaznavanja položaja
sprednjih sedežev. Pri tem sistemu se intenziteta proženja zračnih blazin in nivo zatezne sile
pasov uravnavata selektivno glede na položaj sedežev in silovitost trčenja. V primeru naleta od
zadaj pa naslonjali in vzglavnika sprednjih sedežev podprejo zgornji del telesa. Ta sistem, ki se
imenuje Audi backguard, je na neodvisnih testiranjih požel nemalo pohval.
Novi audi A4 avant prihaja na trg z dvema zmogljivima bencinskima in dvema dizelskima
motorjema z razponom moči od 105 kW (143 KM) do 195 kW (265 KM). Kasneje bo paleto motorjev
dopolnila še različica 2.0 TDI s 125 kW. Vsi agregati imajo sistem direktnega vbrizgavanja goriva
po principu FSI oz. TDI, trije štirivaljniki pa visok navor dosegajo tudi s pomočjo
turbopolnilnika. V povprečju se je moč motorjev v tej seriji povečala za skoraj 8 %. Istočasno se
je poraba pri bencinskih motorjih zmanjšala za skoraj 12 %, pri motorjih TDI pa za skoraj 9
odstotkov.
Karavanski audi A4 se predstavi
Dinamična, elegantna in emocionalna, bi lahko v treh besedah opisali audijevo A4 limuzino, ki bo kmalu na voljo tudi v prestižni karavanski različici.