Ko voziš koncertno dvorano

Foto: Saša Despot
Foto: Saša Despot
Volvo je vsekakor sinonim za varnost, kar nekako v ozadje poriva dejstvo, da Švedi pri sistemih udobja vedno znova premikajo mejnike. Če se osredotočimo le na avtoakustiko, v Volvo je bil vgrajen prvi RDS sistem, ki je danes nekaj vsakdanjega v avtomobilih vseh znamk in tudi prvi surround sistem. Novi XC 90 je tudi na poti »prvih« ...
Oglej si celoten članek

Zvočni sistem  Bowers & Wilkins, ki je del doplačljivih paketov opreme, na posamezni listi doplačil pa stane 3.580 evrov, je izjemen. Doživetje zvoka je enako kakovostno ne glede na to, kje v avtu sedite. Gre za 1,400 vatov iz 19 zvočnikov, ampak bolj kot to pri Volvu izpostavljajo, da so zvok prilagodili ušesu. Sistem so torej uglasili glede na poslušalce in njihovo izkušnjo prepletli s povsem tehničnimi meritvami. Želeli so torej poustvariti akustičnost koncertne dvorane v Göteborgu, kjer so opravili več kot 800 meritev.

Foto: Saša Despot Volvo XC90
Zvok lahko nastavite na klasično doživetje dvorane, oder in studio. Pri prvi nastavitvi je zvok dobesedno povsod in človeka povsem objame. Najbolj pa ta akustična izkušnja pride do izraza, ko poslušate poročila ali kakršen koli glas, torej ne glasbe. Resnično človek dobi občutek kot da sedi v koncertni dvorani in posluša napovedovalca po ozvočenju.

Foto: Saša Despot Volvo XC90

Foto: Saša Despot Volvo XC90 Drugi nastavitvi lahko korigirate tako, da zvok osredotočite na voznika ali preostali del avtomobila. Vendar ko enkrat preklopite na koncertno dvorano, vse ostalo nima smisla.

Osnovni model sicer premore "le" 52 vatni ojačevalnik in šest zvočnikov. Lahko pa uberete srednjo pot in ga nadgraditei na 224 vatov z dvanajstimi zvočniki in subwuferjem, kar vas bo to stalo okrog dva tisoč evrov. Za primerjavo, cena osnovnega XC90 je 64 tisočakov, R design, ki smo ga preizkusili, pa stane skoraj 99 tisočakov.

Foto: Saša Despot Volvo XC90

Foto: Saša Despot Volvo XC90 Zvočnik, ki mu pravijo twitter

Prvič je v avtomobil vgrajen srednji zvočnik, s katerim običajno mojstri avtoakustike najprej nadgradijo preslabe tovarniške zvočne sisteme. Subwufer lahko premika več zraka in zato omogoča izredno nizke tone. Surova moč pa je nadzirana s programsko opremo zvočnega procesiranja, ki so jo razvili strokovnjaki pri Dirac Research.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.