Kubizem

Foto: Žurnal24 Motor bo večini več kot zadostoval, menjalnik pa je povsem stvar okusa. Glede po Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Audi je svojo ponudbo cestnih terencev bogato razširil navzdol, v avtomobilski industriji pa se je pojavil pomemben tekmec – Q5. Širitev terenske palete glede na povpraševanje je razumljiva in pričakovana.
Oglej si celoten članek

Glede oblike so se že razpisali na različnih forumih, na katerih je bilo največkrat omenjeno, da mu manjka dinamičnosti. Da je sprednji del oblikovan dokaj zadržano, je sicer res, zaradi ogromne motorne maske in svetil, ki svetijo s tehnologijo LED, pa teoriji o neusklajenosti in enoličnosti ne moremo pritrditi.

Zgled tehnike in varnosti
Notranjost je še najbolj podobna tisti v aktualnem modelu A4, kar pomeni zgledno ergonomijo in kakovostno izdelavo, v testnem primeru pa tudi neskončno dolg seznam opreme. Pri prostornosti rekordov ne podira, kljub temu pa prtljažnik že v osnovi ponudi 540 litrov prostora.

Dovolj zmogljiv pogon
Motor, ki je poganjal testnika, je stari znanec, ki ga v takšni ali drugačni nazivni moči vgrajujejo v večino hišnih modelov. Zaradi velikosti motorja in teže vozila (prazen ima 1700 kilogramov) ima motor predvsem v nižjih vrtljajih kar veliko dela, a ko dobi zalet, je povsem spodoben sopotnik, namenjen neutrudljivemu nabiranju kilometrov. Temu primerna sta tudi podvozje in vzmetenje, ki pa ponudita tudi športno noto. Menjalnik je za segment nenavaden, šeststopenjski ročni, pri natančnosti pripomb nismo imeli. Pogon je vedno speljan na vsa štiri kolesa, z njim pa Q5 spleza marsikam, čeprav boste njegove meje preverjali le s težkim srcem.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.