Glede oblike so se že razpisali na različnih forumih, na katerih je bilo največkrat omenjeno, da mu
manjka dinamičnosti. Da je sprednji del oblikovan dokaj zadržano, je sicer res, zaradi ogromne
motorne maske in svetil, ki svetijo s tehnologijo LED, pa teoriji o neusklajenosti in enoličnosti
ne moremo pritrditi.
Zgled tehnike in varnosti
Notranjost je še najbolj podobna tisti v aktualnem modelu A4, kar pomeni zgledno ergonomijo
in kakovostno izdelavo, v testnem primeru pa tudi neskončno dolg seznam opreme. Pri prostornosti
rekordov ne podira, kljub temu pa prtljažnik že v osnovi ponudi 540 litrov prostora.
Dovolj zmogljiv pogon
Motor, ki je poganjal testnika, je stari znanec, ki ga v takšni ali drugačni nazivni moči
vgrajujejo v večino hišnih modelov. Zaradi velikosti motorja in teže vozila (prazen ima 1700
kilogramov) ima motor predvsem v nižjih vrtljajih kar veliko dela, a ko dobi zalet, je povsem
spodoben sopotnik, namenjen neutrudljivemu nabiranju kilometrov. Temu primerna sta tudi podvozje in
vzmetenje, ki pa ponudita tudi športno noto. Menjalnik je za segment nenavaden, šeststopenjski
ročni, pri natančnosti pripomb nismo imeli. Pogon je vedno speljan na vsa štiri kolesa, z njim pa
Q5 spleza marsikam, čeprav boste njegove meje preverjali le s težkim srcem.
23
ogledov
Kubizem
1/75
Audi je svojo ponudbo cestnih terencev bogato razširil navzdol, v avtomobilski industriji pa se je pojavil pomemben tekmec – Q5. Širitev terenske palete glede na povpraševanje je razumljiva in pričakovana.