Kupci bentijo nad navigacijami

Foto: BMW
Foto: BMW
Vgradna navigacija, ki naj bi bila zaradi fiksne umeščenosti in povezave z infotainment sistemom kar najbolje prilagojena vozilu, pri novih avtomobilih postaja vse bolj pogosta. Ampak očitno so proizvajalci pozabili na najpomembnejše – kupce. Ti namreč po podatkih raziskave ugledne organizacije JD Power bentijo nad zapletenostjo naprav.
Oglej si celoten članek

Na podlagi več kot 18 tisoč anketiranih kupcev, ki so letos do oktobra kupili avtomobil z vgradno navigacijo, pri JD Powerju ugotavljajo, da je kar več kot 50 odstotkov vprašanih izpostavilo enega od osmih spodnjih problemov.

Največ jeze povzročajo sporočila naprave, da ne more najti želene ulice oziroma mesta, sledi pa težavno vnašanje imena destinacije. Uporabniki izpostavljajo še slabo zastavljeno vodenje, zmedeno zvočno vodenje, pomanjkanje imen ulic in zanimivih točk in tudi nelogične menije s težko dostopnimi vsakdanjimi funkcijami.

Raziskava je sicer na vrh po prijaznosti do uporabnika postavila dve vgradni Garminovi napravi, medtem ko so na dnu navigacijske naprave v nekaterih avtomobilih podjetij Mercedes-benza, Volva, Jaguarja in Toyote.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.