Levji kralj se vrača z zelo košato grivo

Foto: Žurnal24 Oblika največjega peugeota je za razred prestižnih limuzin zelo drzna.
Novi rod Peugeotovega zastavonoše, model 608, bo predstavljen na jesenskem pariškem avtosalonu.
Oglej si celoten članek

Šestoosmica napoveduje, da bo uspešneje kot predhodnik konkurirala v razredu prestižnih limuzin, kjer dominira nemški trio. Avtomobil naj bi tovarnine standarde glede stila in sofisticiranosti postavil na še neosvojene višave, konkurentom pa kupce kradel predvsem z drznim dizajnom, prostornostjo in bogato opremo.

Agresivnejši od tekmecev
Po prvih fotografijah sodeč je oblika, ki je delo novega šefa oblikovalcev Jeroma Gallixa, precej drznejša, kot smo navajeni v tem razredu. Še vedno je tu značilen velik "gobec",  v lučeh pa je precej več isker v primerjavi z modeli 308 in 207. Velik pokrov motorja je izbočen, linija se nato prenese na A-stebriček, od tam pa po celotnem avtomobilu v kupejevskem slogu vse do zadka. Zelo izrazita je tudi bočna linija, svoje k dramatičnosti in občutku gibanja avtomobila, tudi ko ta stoji, dodajo nekateri detajli in zadnja svetila.

Peugeot želi germanom konkurirati tudi po notranjem prestižu. Poudarek bo dan dobremu počutju potnikov (prostora na zadnji klopi naj bi bilo toliko kot v MB E), kvalitetnih materialih in končni izdelavi. Že serijska naj bi bila napredna navigacija in kontrolni sistem.

 

Poudarek na ekologiji

Šestoosmico bo med drugim lahko poganjal tudi varčni hibridni pogon, ki mu bo za 100 km poti zadostovalo že 3,1 litra dizla.

Vzmetenje od C5
Avtomobil bo sicer postavljen na PSA-platformo, ki jo že uporabljata citroën C5. Od nekoliko manjšega bratranca si bo 608 sposodil zračno vzmetenje, ki pa bo nastavljeno nekoliko trše za potrebe športnejših voženj.


Motorno paleto bodo sestavljali 2,0 in 2,2 HDi-dizli, na voljo bo tudi 2,7-litraš, medtem ko so o bencinarjih informacije še bolj skope. Govora je tudi o varčnem hibridu z dizlom 2,0 .

Moč se bo na sprednji pogon prenašala prek šeststopenjskega ročnega ali avtomatskega menjalnika. Prihod levjega kralja je napovedan za prihodnje leto, cene se bodo začele nekoliko nad 30.000 evri.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.