Logotipi avtomobilskih znamk izgubljajo globino

Foto: BMW
Foto: BMW
V zadnjem času smo bili priča številnim posodobitvam znakov avtomobilskih znamk. Vzrok za tem je precej preprost: prilagajajo jih namreč grafiki zaslonov, ki so si utrli pot na armaturne plošče in s katerimi komunicirajo preko družbenih medijev.
Oglej si celoten članek

To je namreč glavni razlog za to, da avtomobilov ne krasijo več vpadljivi tridimenzionalni reliefni logotipi, ampak so jih zamenjali takšni, ki imajo čim bolj plosko površino. Grafiki zaslonov ustreza tudi njihova barva.

Tvitosfera Logotip olimpijskih iger požel posmeh

Avtomobilski proizvajalci so ob tem celo med zadnjimi, ki so se uklonili temu trendu, ki je že dlje časa prisoten v nekaterih drugih panogah. Volkswagen se je za spremembo loga denimo odločil v predkovidskem letu 2019, lani so novi logo dobili BMW, Nissan, Opel in Toyota, letos pa jim sledijo Kia, General Motors in Peugeot.

Foto: Opel Opel logotip

Ne zamenjava ampak nadgradnja

Profesor oblikovanja in lastnik ustanove za preučevanje potrošniških navad Goodbrands Institute Paolo Tumminelli komentira, da avtomobilske znamke novih logov v bistvu niso zamenjale, ampak so jih nadgradile. Uporabljajo namreč tipografsko zelo poenostavljene zasnove.

Menjava grba Juventus razjezil del svojih navijačev

Tumminelli dodaja, da so danes postali družbeni mediji odločilno okolje za upravljanje znamk, zato morajo novi logi ustrezati ne le zaslonom v avtomobilih ampak tudi profilom Facebooka, Instagrama in podobnih medijev. In ker se na spletu tridimenzionalni logi ne obnesejo najbolje, so se znamke zatekle k dvodimenzionalnim.

Foto: Volkswagen VW logotip

Opustitev značilne barve

Številne znamke opuščajo tudi povezavo z določeno barvo. Če logu odvzamejo ključno barvo si namreč zagotovijo veliko več možnosti za komunikacijo z barvami, ki je bolj prilagodljiva in odprta kot pa da bi bili prisiljeni promovirati le določeno barvo.

Magazin Toblerone in njegova skrivnost

Večina proizvajalcev se je sicer pri spremembah loga odločila za konservativno blagi pristop, saj sre tudi njihovi kupci v glavnem identificirajo z njimi, a ne vse. Primer precej radikalnega pristopa je Kia, ki je opustila rdeči oval. Tumminelli pravi, da je stari logo dobesedno »ranil« oči oblikovalca, zato sprememba ni bila nepričakovana. Vendar pa je tudi v tem primeru šlo predvsem za preoblikovanje že znanega napisa »KIA«, ki mu je zagotovilo povsem novo identiteto.

Foto: Kia KIA ima nov logotip

Bizarno DC Comics zaradi Batmana tožijo španskega nogometnega velikana

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.