Magna bo v Gradcu (in Hočah) zares izdelovala fisker ocean

Foto: Fisker
Foto: Fisker
Kar je bilo do zdaj bolj ali manj verodostojna govorica, je zdaj dokončno potrjeno. Fisker in Magna sta namreč včeraj podpisala pogodbo, po kateri bo iz tovarne v Gradcu prihajal novi električni križanec fisker ocean.
Oglej si celoten članek

To sicer še ne pomeni, da se bo proizvodnja fisker oceana, s kateri se je Fisker zavezal tudi s predajo šest odstotkov svojih delnic Magni, začela kmalu, saj naj bi prvi avtomobili tovarniške dvorane zapustili šele v zadnji četrtini leta 2022.

Govorice so resnične Govorice so resnične: del proizvodnje veganskega avta morda tudi v Hočah

Foto: Fisker Fisker ocean

Podpis pogodbe tudi pomeni, da bo Magma odslej bolj intenzivno sodelovala tudi pri razvoju oceana, na katerem bodo združili Magnino električno arhitekturo FM29 in Fiskerjevo modularno platformo FF-PAD (Fisker-Flexible Platform Adaptive Design – Fiskerjeva flexibilna platforma prilagodljive zasnove), ki bo z izdatno rabo aluminija avtomobilu zagotovila razmeroma majhno maso.

Drugačna izkušnja Šel sem v trgovino z električnim jaguarjem I-pace. Napaka!

Ekskluzivni proizvajalec

Predsednik Magne Swamy Kotagiri je ob podpisu pogodbe povedal: »Veseli nas, da bomo lahko s Fiskerjem sodelovali pri razvoju tako razburljivega trajnostnega izdelka in skupaj spoznavali, kakšne priložnosti bo prinesla prihodnost.« Magnina graška tovarna bo sicer v začetku ekskluzivni proizvajalec oceana, pri čigar proizvodnji jim bodo, kot je dodal predsednik Magne Steyr Frank Klein, pomagale tudi izkušnje s 3,7 milijona izdelanimi avtomobili tridesetih različnih modelov.

Foto: Fisker fisker ocean

Magnina električna arhitektura FM29 sicer ne bo podpirala le oceana, ampak tudi druge avtomobile, ki jih razvijajo pri Fiskerju. Med njimi bodo tudi dodatni križanec, športna limuzina in poltovornjak.

Kalifornijski način

Fisker ocean bo sicer z merami 4,640 x 1,930 x 1,615 metra precej velik električni avtomobil, v katerem bo dovolj prostora za pet potnikov s 566 litri prtljage, lahko pa bo tudi vlekel težko prikolico. Osnovna bo imela zadnji, sicer pa bodo različice opremljene s štirikolesnim pogonom z močjo vsaj 225 kilovatov, doseg s polno baterijo pa naj bi bil okrog 500 kilometrov.

Zanimiva izkušnja Z električnim Audijem smo se odpeljali na Vršič in nazaj

Pri Fiskerju izpostavljajo tudi tako imenovani način vožnje »California Mode«, ko bo avtomobil na voznikov dotik gumba spustil vseh devet šip in strešnih panelov, da bodo lahko potniki uživali v svežem zraku. Ta patentirani dodatek naj bi izviral iz Fiskerjevih kalifornijskih korenin in strasti do vožnje ob tihomorski obali južne Kalifornije.

Foto: Fisker Fisker ocean

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.