Med noteom in qashqaijem

Foto: Žurnal24 K nam se bo pripeljala v septembru. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Pri Nissanu je z opustitvijo programa lamera in primera nastala precej velika vrzel v spodnjem srednjem in srednjem velikostnem razredu. To so pri tem japonskem proizvajalcu hiteli bolj ali manj uspešno (pa ne zaradi prodaje, ta je odlična) nadomestiti z bolj nišnim malim enoprostorcem noteom in majhnim cestnim terencem qashqaijem, ki gre povsod po Evropi dobesedno za med.
Oglej si celoten članek

Da je napočil čas, ko bi bilo vseeno dobro predstaviti novega predstavnika v prej omenjenih razredih, so se pri Nissanu hitro zavedli, saj je število letno prodanih vozil v segmentu C vseeno preveliko, da bi ga lahko zanemarili. Tako je zdaj za prodajni krst narejena tiida, ki se sicer že več kot dve leti uspešno prodaja tako v deželi vzhajajočega sonca kot tudi onstran luže in še kje. V Evropi bo po odločitvi vodilnih naprodaj le v določenih državah, med katerimi je tudi Slovenija. Na voljo bo v dveh različicah, in sicer kot petvratna kombilimuzina in klasična štirivratna limuzina. Večina prodanih primerkov na slovenskem bo najverjetneje kombilimuzinskih, ker ima ta model veliko prostora. Tako je tudi zaradi velike medosne razdlaje, ki meri 260 centimetrov, kar je ob 430 centimetrih dolžine (limuzinska tiida ob tem v dolžino meri 448 centimetrov) dober rezultat. Prtljažnik bo prav tako sodobnih mer. V limuzinski tiidi bo imel 467 litrov, v kombilimuzinski pa 289. V slednji bo moč premikati tudi zadnjo sedežno klop, in sicer za največ 24 centimetrov, podiranje po tretjinah je seveda samoumevno.



O tiidini notranjosti lahko povemo, da je tipično Nissanova. Tako merilniki in razporeditev stikal in vzvodov kot tudi videz celotne armaturne plošče in sredinska konzole so znani, oziroma gre za akumulacijo slogov različnih hišnih modelov. Deluje samosvoje, a dovolj klasično in prepoznavno, tako da o kakšnem dolgočasu ne moremo govoriti. Sedenje je udobno, prostora dovolj tako spredaj kot zadaj, položaj za volanom je dobro nastavljiv, ergonomija pa je prav tako udobna. Motorizacijo so zaupali preverjenima 1,6-litrskemu bencinskemu in 1,5-litrskemu dCi motorju. Poleg tega je tu še povsem novi 1,8-litrski bencinski motor z 93 kW največje moči, na voljo pa je izključno s šestopenjskim ročnim menjalnikom. Tiidino podvozje sestavljajo prednji Macphersonovi vzmetni nogi in zadnji torzijski drog, volanski mehanizem pa ima električni servoojačevalnik.



Opremski paketi bodo trije, in sicer visia, accenta in tekna, že v osnovi pa bodo tiide opremljene s klimatsko napravo, osrednjim daljinskim odklepanjem, štirimi varnostnimi zračnimi mehi, ABS, aktivnimi srednjimi vzglavniki in audionapravo z bluetooth vmesnikom. Pri dražjih različicah bodo del serijske opreme med drugim tudi keyless go ali t. i. pametni ključ, ESP ter navigacijski sistem.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.