Mokka kot terenska corsa

Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka Foto: Opel Opel mokka
Opel se podaja v povsem nov segment malih SUV-vozil. Na avtosalonu v Ženevi bodo Nemci predstavili povsem nov model mokka, ki v naše prodajne salone prihaja konec leta 2012.
Oglej si celoten članek

Opel je objavil prve uradne fotografije novega, dinamičnega, malega SUV-modela mokka, s čimer se kot prvi nemški proizvajalec podaja v rastoči SUV-podrazred malih terenskih vozil.

Novinec v dolžino meri le 4,28 metra, ponuja pa namestitev petim potnikom. Mokka združuje uporabnost in udobje višje pozicije sedenja. Na voljo bo tudi s tehnologijo štirikolesnega pogona, ki samodejno, hipno preusmerja navor proti zadnjim kolesom, s čimer je zagotovljen učinkovitejši prenos pogona in natančnejše vodenje. Vse različice z ročnim menjalnikom so opremljene s sistemom zmanjševanja porabe goriva Start/Stop. Bencinsko ponudbo sestavljata 1,6-litrski atmosferski bencinski motor z največjo močjo 85 kW (115 KM) in motor 1.4 Turbo z največjo močjo 103 kW (140 KM) in največjim navorom 200 Nm. Ponudbo dopolnjuje turbo dizelski motor 1.7 CDTI z največjo močjo 93 kW (130 KM) in največjim navorom 300 Nm. Obema motorjema, 1.4 Turbo in 1.7 CDTI, sta namenjena šeststopenjska ročni in samodejni menjalnik.

Mokka uvaja v SUV-segment B najnovejše tehnologije, med katere sodijo tudi sistemi pomoči vozniku, delujoči na osnovi sistema kamere spredaj Opel Eye, in kamera zadaj. Poleg tega se mokka postavlja z ergonomičnimi sedeži s certifikatom združenja ARG – nemškega združenja strokovnjakov za zdravje hrbtenice, Aktion Gesunder Rücken e.V. Mokka se lahko tako kot corsa pohvali s popolnoma integriranim sistemom nosilca koles najnovejšega rodu Flex-Fix.

Oblikovno se mokka postavlja s kombinacijo elegantnih in športno-atletskih potez. Oplova stranska zareza se dviga proti zadnjemu delu. Športni značaj je dodatno poudarjen z večjim odmikom od podlage, kar jo naredi primerno za vožnjo po makadamskih cestah, in širokim, 1540-milimetrskim kolotekom. Robustna podoba je dodatno okrepljena z 18-palčnimi kolesi, s platišči iz lahke litine, del serijske opreme stopenj opremljenosti enjoy in cosmo.

Prtljažnik mokke je mogoče povečati do 1362 litrov, pohvali pa se še z 19 posebnimi prostori za shranjevanje in odlaganje predmetov v notranjosti. Serijski elementi v mokki so: sistem elektronskega nadzora stabilnosti (ESC), sistem nadzora pogona (TC), sistem pomoči pri speljevanju navkreber (HSA) in sistem pomoči vožnje po klancu navzdol (HDC).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 20:19 12. Januar 2012.

    Sicer nevem kdo je kopiral od koga,če sploh je,meni je res všeč.

  • 17:09 12. Januar 2012.

    http://forums.finalgear.com/automotive-news/2012-buick-encore-a-k-a-opel-mokka-48293/page-2/

  • 16:38 12. Januar 2012.

    ojej........prosim, naj nekdo pogleda novi ssankjong korando - pri KMAG, pa komentira.......moj komentar je "copy-paste".......hehe (toti se pa hvalijo z …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.