Neverjetno, kako je med mladimi upadlo zanimanje za vozniški izpit

Foto: Seat
Foto: Seat
Rezultati raziskave bodo močno vplivali tudi na našo mobilnost v prihodnosti.
Oglej si celoten članek

Volkswagen in Seat sta najavila močnejšo prisotnost v mikromobilnosti v prihodnosti. Avtomobile že danes zamenjujejo druga prevozna sredstva, predvsem električna kolesa, pa tudi električni skuterji oziroma skiroji. Seatov šef produktnega marketinga Lucas Casasnovas je izdal, da trenutno razvijajo dva produkta iz kategorije mikromobilnost: eXS-KickScooter in minimo kvadricikel, ki ga lahko vozijo tudi najstniki brez vozniškega izpita. Pripravljajo pa še en produkt, ki ga bodo umestili med skuter in kvadricikel.

Foto: Seat Seat eXS-KickScooter

Test: slovensko e-kolo S-bike mestni mobilnosti odvzame sleherni napor

Seat je tudi že podpisal pogodbo s španskim zagonskim podjetjem za dobavo 530 skuterjev v namen delitve v Madridu. 
Zasuk v mikromobilnosti se zdi nujen tudi za avtomobilsko industrijo, saj proizvodnja avtomobilov postaja vse bolj luksuzna in manj dostopna mladim.

Foto: Seat Seat eXS-KickScooter

Avto E-mobilnost: Evropa v srednjem veku, Slovenija pa v kameni dobi

Pri Seatu so na tiskovni konferenci razgrnili tudi raziskave podjetja Sigma Eurosensor, ki razkrivajo, da se za opravljanje vozniškega izpita odloča 50 odstotkov manj ljudi starih manj pod 35 let, kot še pred desetimi leti. Za polovico je v enakem času padla tudi prodaja avtomobilov osebam mlajšim od 35 let. Avtomobili so se v zadnjih 10 letih podražili za 30 odstotkov, predvsem na račun varnostnih tehnologij in povezljivosti. Povprečna starost, ko si Evropejec privošči prvi povsem novi avtomobil je iz 33 let poskočila na 38 let. Za navedenimi rezultati se skriva tudi stagnacija plač v Evropi oseb mlajših od 25 let. 

Foto: Seat Seat minimo

NOVI TRENDI V znamenju avtonomne mobilnosti

Povprečni kupec novega avtomobila v Evropi šteje 56 let. Zato je potreben nov poslovni model, je prepričan Casasnovas. Avtomobilski proizvajalci so že pograbili slogan mobilnost za vse.

"Če tega ne bomo naredili mi, bo nekdo drug," pravi Casasnovas in dodal, da ne misli na Uber in Lyft, ki bosta po njegovem prepričanju ostala v ekonomiji delitve avtomobilov, ampak na podjetje, kot je Lime and Byrd, ki si želi podrediti trg izposoje električnih skirojev.

Foto: Seat Seat minimo

Avto Kako so Japonci že leta 1947 videli električno mobilnost

"Gre za izjemno priložnost za nas," pravi Casasnovas in navede, da mikro mobilnost na leto raste 20-odstotno, trg pa bo v prihodnjih petih letih močno zrasel. Seat bo svoje produkte ponujal pri prodajalcih vozil, na spletu in tudi v raznih delitvenih shemah.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 9

  • 23:04 25. Junij 2019.

    2 reči. Čez 10 let bo to, da ne bo voznikov naš najmanjši problem, kakor se trenutno odvijajo razmere globalnih …

  • 21:41 25. Junij 2019.

    Zaman tak pesimizem. Smo v dobi, ko se nam obetajo velike mobilnostne in komunikacijske spremembe. Prav kmalu se bomo vozili, …

  • 21:38 25. Junij 2019.

    Ker mlad bi pa vozil v takih cajtih? Poglejte si samo kolk so moderni avti grozni v teh časih.. grdi, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.