To je novi nissan juke in zelo je pameten

Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke Foto: Nissan Nissan juke
Prvi nissan juke je povsem spremenil nakupne navade na trgu. Sedaj je pripravljen, da uspeh še nadgradi.
Oglej si celoten članek

Nissan je predstavil dolgo pričakovano drugo generacijo svoje velike uspešnice, nissana juka. Ko so prvo generacijo predstavili leta 2010, si verjetno nihče ni upal napovedati, kako močno bo s svojim značajem vplival na razvoj trga. Bil je eden od začetnikov podsegmenta B-križancev, ki danes predstavljajo velikanski tržni delež in praktično ni več klasične avtomobilske znamke brez svojega predstavnika v razredu. V vsem tem času so v Evropi prodali skoraj milijon vozil.

PROMO Ko po 374 tisočih km nimaš želje po menjavi

Foto: Nissan Nissan juke

Pri Nissanu obljubljajo, da bo juke druge generacije poskrbel za drugo revolucijo. Vmes se je namreč na področju udobja, asistenčnih sistemov in povezljivosti zgodilo ogromno novega, pri Nissanu pa na vseh teh področjih vedno zelo dejavni. 

"Nissan JUKE se vrača s svojo edinstveno identiteto, še izrazitejšim značajem, navdušujočo zmogljivostjo in naprednimi tehnologijami, ki ustrezajo potrebam voznikom," je dejal Ponz Pandikuthira, podpredsednik načrtovanja proizvodov pri Nissan Europe. "Novi dizajn in navdušujoča nova vozna izkušnja bosta privlačna za vedno večje število strank, ki se odloča za kompaktne mestne terence. JUKE je odslej zrelejši, a kljub temu še vedno omogoča značilno zabavno vozno izkušnjo, po kateri se loči od drugih."

Foto: Nissan Nissan juke

Znova zelo izrazna podoba

Juke je s 4,2 metra dolžine postal večji in z bolj atletskim videzom, ki mu krono dajejo 19-palčna platišča. Opazen je tudi detajl kupejevsko padajoče "lebdeče" strehe, barvnih različic je 12. Juke je zadržal značilne zaokrožene luči, ki že pri vstopni opremi svetijo LED, dodan je nov značilni znak v obliki črke Y. 

Znotraj je juke prostornejši tako za sopotnike kot prtljago. Prostor za noge pri zadnjih sedežih so povečali za skoraj šest centimetrov.

Foto: Nissan Nissan juke

Novo zasnovana notranjost po mnenju Nissana nudi prefinjen slog in udobje, za kar poskrbijo nov položaj voznika, več prostora zadaj in uporabnikom prijazno upravljanje ter odlagalna mesta. Novi, na dotik mehki materiali na armaturni plošči, vratnih oblogah in prostoru za noge pa dajejo občutek višje kakovosti. Vse skupaj zaokrožijo standardni športni sedeži v enotnem slogu, ki so v dodatni opremi lahko iz alkantare ali usnja. 

Avto Kako so Japonci že leta 1947 videli električno mobilnost

Foto: Nissan Nissan juke

Prostornina prtljažnika znaša 422 litrov, kar pomeni za kar petino več prostora za shranjevanje v primerjavi s starim jukom.

Na voljo je več barvnih kombinacij za šasijo, streho in notranjost, s katerimi se lahko poudari urbani, vrhunski in športni značaj juka. Pri zunanjosti je na razpolago več kombinacij odbijačev, zunanje stranske obloge in 19-palčnih litih platišč.

Nissanova prihodnost Električne nissane bomo polnili na bencinski črpalki

Foto: Nissan Nissan juke

Čeprav je zrasel, je juke lažji od predhodnika. Na začetku ga bo poganjal 1,0-litrski trivaljni bencinski motor DIG-T s turbopolnilnikom in 86 kW (117 KM), kar vozniku omogoča boljšo zmogljivost, gospodarnost z gorivom in prefinjeno upravljanje. Na voljo je s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DCT).

Naredil je izračun stroškov Slovenec, ki naredi na leto 40 tisoč kilometrov na elektriko

Foto: Nissan Nissan juke

Tehnološko poravnan s precej prestižnejšimi avtomobili

Asistenčni sistemi so zelo močno orodje novega juka. Nissan jih pri drugih modelih združuje v ime ProPILOT, gre pa za napredne pomočnike za varno vožnjo, tudi v počasnem prometu, kar močno razbremenjuje voznika ali voznico. Avto se namreč samodejno prilagaja hitrosti in toku ostalega prometa. Juke bo imel tudi druge napredne sisteme, kot je zaznavanje pešcev in kolesarjev ali prometnih znakov, pa opozorilo na prečni promet, asistenta za vožnjo po voznem pasu in kot prvo Nissanovo vozilo tega velikostnega ranga tudi asistenta za mrtve kote.

Foto: Nissan Nissan juke

Nissan juke bo opremljen z naprednim infozabavnim sistemom NissanConnect zadnje generacije, ki omogoča parjenje z androidnimi in Applovimi telefoni. Na osempalčnem zaslonu se prikazuje Tom Tomova navigacija, lahko je tudi dostopna točka za brezžični internet. Hkrati NissanConnect omogoča številne možnosti nadzora nad vozilom prek pametnega telefona ter se razume z Googlovim pomočnikom. Posebnost je tudi Bosejev zvok, ki ima osem zvočnikov, dva sta skrita neposredno v naslonjala prednjih sedežev.

Avto Od vstopa na AC do izstopa brez dotika volana

Nissan juke bo prihajal iz proizvodnih obratov v britanski tovarni Sunderland. Prve dobave evropskim kupcem se začnejo že novembra.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.