Nova ingolstadtska uspešnica

Foto: Žurnal24 V nosu štirice se zdaj vrtijo dizelaši s tehnologijo skupnega voda. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Audi A4 predstavlja vrhunsko mešanico nemškega udobja, napredne tehnike in dinamičnosti. Tudi oblikovno je novi rod ingolstadske štirice zelo privlačen.
Oglej si celoten članek
 

PLUSI, MINUSI

Plusi: motor, podvozje in lega na cesti, menjalnik s kar osmimi stopnjami prenosa, seznam doplačil.

Minusi: Zapiranje vrat, končna cena, zasičenost s stikali na sredinski konzoli.

Pred časom je neki znani slovenski oblikovalec dejal, da občuduje napredek, ki ga je Audi naredil v zadnjih letih, saj je dobesedno izničil prednost drugih dveh nemških premium tekmecev.

Boljši v vseh pogledih
Najmanjša limuzina s štirimi krogi na nosu je pri prejšnjih modelih predstavljala dobro četrtino Audijeve prodaje, zdaj pa si želijo te številke in uspeh še povečati. Tudi zato so se odločili, da bodo pred predstavitvijo novinca predstavili zanimiv štirisedežni kupe, ki si bo nato delil obliko s to limuzino. In če mi je neka oseba, katere mnenje cenim, rekla, da gre za popolnoma različna avtomobila, vseeno ne gre prezreti, da sta oba postavljena na enako platformo, si delita podvozje, motorje, oblikovna sorodnost pa prav tako ni zanemarljiva.

Notranjost je udobna, mestoma pa tudi preveč zasičena z najrazličnejšimi gumbi – cena vgrajene tehnike. © Jure Tomc

 
Prestižna notranjost
Prostora ima v primerjavi s predhodnikom občutno več, še posebno na zadnji klopi, kar je poudarjalo tudi veliko lastnikov predhodnega A4. Prednji sedeži in položaj za volanom se zlahka prilagodijo meram in potrebam voznika, sredinska konzola je bogato založena, a moti prezasičenost s stikali. A4 je tudi šolski primer idealne zmesi športnosti in udobja. Sedeži so nemško trdi, glede na to, da so odeti v udobno in trpežno usnje, pa ponujajo za odtenek premalo bočne opore. Prtljažnik je prav tako pridobil in se zdaj ponaša s 480 litri (+20).

Tudi v audijih skupni vod
Tek 2,7-litrskega dizelskega šestvaljnika je zaradi tehnologije vbrizga po skupnem vodu zdaj mirnejši, hrup (tudi v notranjosti) pa manjši. Menjalnik prestavlja zgledno in predstavlja višek znanja Audijevih inženirjev, enako lahko trdimo za dinamično podvozje in dolg seznam opreme, ki pa avto hitro podraži.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.