PLUSI, MINUSI |
Plusi: motor, podvozje in lega na cesti, menjalnik s kar osmimi stopnjami prenosa, seznam doplačil. Minusi: Zapiranje vrat, končna cena, zasičenost s stikali na sredinski konzoli. |
Boljši v vseh pogledih
Najmanjša limuzina s štirimi krogi na nosu je pri prejšnjih modelih
predstavljala dobro četrtino Audijeve prodaje, zdaj pa si želijo te številke in uspeh še povečati.
Tudi zato so se odločili, da bodo pred predstavitvijo novinca predstavili zanimiv štirisedežni
kupe, ki si bo nato delil obliko s to limuzino. In če mi je neka oseba, katere mnenje cenim, rekla,
da gre za popolnoma različna avtomobila, vseeno ne gre prezreti, da sta oba postavljena na enako
platformo, si delita podvozje, motorje, oblikovna sorodnost pa prav tako ni
zanemarljiva.
Prostora ima v primerjavi s predhodnikom občutno več, še posebno na zadnji klopi, kar je poudarjalo tudi veliko lastnikov predhodnega A4. Prednji sedeži in položaj za volanom se zlahka prilagodijo meram in potrebam voznika, sredinska konzola je bogato založena, a moti prezasičenost s stikali. A4 je tudi šolski primer idealne zmesi športnosti in udobja. Sedeži so nemško trdi, glede na to, da so odeti v udobno in trpežno usnje, pa ponujajo za odtenek premalo bočne opore. Prtljažnik je prav tako pridobil in se zdaj ponaša s 480 litri (+20).
Tudi v audijih skupni vod
Tek 2,7-litrskega dizelskega šestvaljnika je zaradi tehnologije vbrizga po skupnem
vodu zdaj mirnejši, hrup (tudi v notranjosti) pa manjši. Menjalnik prestavlja zgledno in
predstavlja višek znanja Audijevih inženirjev, enako lahko trdimo za dinamično podvozje in dolg
seznam opreme, ki pa avto hitro podraži.