BMW serije 6 gran turismo (GT): Za zelo zahtevne Slovence

Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW Foto: Saša Despot BMW
BMW serije 6 gran turismo (GT) je nov poskus bavarskega hibrida med limuzino in križancem, pri katerem sta udobje in tehnologija v ospredju. V Sloveniji cene malenkost pod 67 tisočakov.
Oglej si celoten članek

Če bi morali iskati model, s katerim je BMW v zadnjih letih požel največ kritik, potem je bila serija 5 GT gotovo med dobitniki medalj, morda celo “najžlahtnejše.” Avto sam po sebi ni bil tako slab, a je vsaj Evropejce odvračala njegova podoba, ki je bila veliko bolj podobna kitu kot pa morskemu psu. Pa čeprav se je avto med vožnjo dobro trudil ponuditi lastnikom nekaj več, kot je bila to sposobna klasična limuzina 5.

Avto Na 600 metrov smo prestrašili zajca

Druga generacija že z imenom nakazuje, da želi stvari postaviti na nove temelje, saj je odslej del družine šestic. Še vedno je oblikovno nekaj posebnega, a je treba priznati, da deluje očesu prijaznejše. Je namreč nižji in daljši, ter lažji. V dolžino ga je kar 5,1 metra, oziroma toliko kot standardne različice serije 7! Z različnimi detajli so dosegli izjemno nizek koeficient upora le 0,25, k boljšemu rezanju zraka pri višjih hitrostih še naprej pomaga dvižni zadnji spojler. Samoizravnalno zračno vzmetenje na zadnji premi je na voljo serijsko, za še višji nivo udobja pa lahko poskrbi izbira prilagodljivega podvozja z zračnim vzmetenjem, ki lahko avto dvigne za dodanih 20 mm ali spusti za 10 mm. Avto se pri 120 km/h sam bolj stisne k tlom. Podvozje izdatno poskrbi, da je nagibanja v ovinkih čim manj. Med opcijami je tudi krmiljenje zadnjih koles.

Foto: Saša Despot BMW

Znotraj se tako kot v predhodniku sedi precej višje kot v klasični seriji 5, kar ostaja ena izmed glavnih in znatnemu deležu klientele pomembna lastnost. Postavitev stikal in pomagal je povzeta po petici in sedmici, posebnost pa je zadnja klop, kjer so trije samostojni sedeži. Prostornost zadaj je primerna zahtevnejšim potnikom, njim je namenjen dodatni paket zadnjih elektrificiranih komfortnih sedežev.

Novi X3 pri nas BMW X3: Že takoj na voljo najmočnejši X3

6 GT ima serijsko električna zadnja vrata iz enega kosa. Eden največjih preskokov od predhodnika je 660 litrski prtljažnik, ki je kar za 110 litrov večji, nakladalni rob pa je nižji in sedaj poravnan z dnom prtljažnika. S podiranjem zadnje klopi prostor naraste do 1.800 litrov.

Za pogon skrbijo motorji zadnje generacije s serijskim 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Za zdaj je paleta omejena na štirivaljni 630i (190 kW/258 KM) in šestvaljnike 640i (250 kW/340 KM), 630d (195 kW/265 KM) in 640d (235 kW/320 KM). Razen štirivaljnega bencinarja so vsi motorji na voljo tudi z xDrive pogonom.

Foto: Saša Despot BMW

V avto je vgrajena vsa najsodobnejša asistenčna tehnologija, med drugim serijska video kamera. Radarski tempomat deluje vse do 210 km/h, voznika razbremenjuje asistent za krmiljenje, med različnimi scenariji preprečevanja trkov je tudi opozorilo pred bočnim trkom in pomoč pri izogibanju. Avto tudi opozori na prednostno cesto in na napačno smer. Serijo 6 GT je mogoče na daljavo parkirati. Med različnimi storitvami s polja povezljivosti je zanimiva funkcija Remote 3D View, ki omogoča voznikom, da v živo spremljajo svoje parkirano vozilo in njegovo neposredno okolico na svojih pametnih telefonih.

BMW Kaj dobiš, ko pri BMW odšteješ število 2?

Še posebej občutna pa je zelo dobra zvočna zatesnitev, kar je ena od odlik vozil za najzahtevnejše stranke.

6 GT starta pri 66.850 evrih za 630i, šestvaljni bencinar je dobrih deset tisočakov dražji. 630d dizel se začne pri 74.550 evrih, 640d pa pri 82.650 evrih.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.