Novost pri nas: Dve seriji 2, dve različni duši

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer
K nam sta pripeljala dva BMW-ja serije 2, ki nosita enako ime, a se med seboj zelo razlikujeta.
Oglej si celoten članek

Gre namreč za BMW serije 2 coupe in BMW serije 2 active tourer, ki v okviru istega avtomobilskega razreda nagovarjata zelo različne kupce.

Prihodnost že danes Za volanom enega vrhuncev ta trenutek na svetu

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer

Če je prvi namenjen navdušenim individualistom in ljubiteljem tradicionalnega v avtomobilizmu, je drugi namenjen predvsem tistim z željo po praktičnosti, ki pa kljub temu dobijo zelo sodoben avtomobil.

Manjkajoči člen K nam prihaja novi mehiški športnik

BMW serije 2 coupe, kot so nam povedali že na jesenski mednarodni predstavitvi, je namenjen predvsem tistim, ki radi vozijo, cenijo vozno dinamiko in lego avtomobila na cesti, prav tako pa tudi športni, ekstrovertiran in poseben dizajn. To BMW serije 2 kupa gotovo izpolni.

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer

Trojkino podvozje

Avtomobil se s svojo tehnično osnovo precej oddaljuje od drugih predstavnikov serije 2, saj ima namesto platforme za prednji pogon, kot drugi predstavniki serije, platformo za zadnji pogon, ki so jo vzeli pri večji seriji 3 oziroma 4. Prva vožnja je pokazala, da se predimenzionirana platforma odraža tudi v vožnji, saj avtomobil skoraj še bolj, kot se spodobi za BMW, suvereno stoji na cesti in zagotavlja veliko preciznosti in zadovoljstva v vožnji.

BMW serije 2 coupe bo pro nas na voljo v bencinskih različicah 220i in M240i xDrive ter kot turbodizelski 220d. Šibkejši 184-'konjski' bencinski bo stal najmanj 37.800 evrov, 190-'konjski' turbodizelski pa najmanj 41.150 evrov. Za športni M240 xDrive z močjo 374 'konjev' bo treba odšteti vsaj 57.450 evrov.

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer

Samosvoj je tudi z obliko, ki mu jo je urezal mehiški oblikovalec Jose Casa Pena. Tudi izdelujejo ga v Mehiki. V osnovi je najbolj tradicionalen, skoraj konservativni pripadnik svojega segmenta pri BMW-ju, ki se oblikovno zgleduje pri slovitem BMW-ju 2002 iz leta 1968. Na tega spominjajo predvsem enojni prednji žarometi, s katerimi BMW serije 2 kupe odstopa od drugih modelov znamke. Enako velja tudi za horizontalni ledvički, izdatno izboklino na motornem pokrovu ter neprekinjeno ramensko linijo na boku.

Avto V Ljubljani bodo ulivali dele za električne BMW-je

Na predstavitvi v Münchnu sem vozil različico M240i xDrive in tudi na slovenski predstavitvi je bilo tako, a poleg je stal »bolj navaden« turbodizelski primerek novega kupeja, ki dokazuje, da so značilne oblikovne linije zares razširil na vse predstavnike tega modela. Notranjost je sicer manj posebna in kdor je kdajkoli sedel v BMW-jih novejših letnikov, bo v BMW-ju serije 2 coupeju takoj domač.

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer

Pomanjšani iX

Drugačen pa je v tem oziru novi BMW serije 2 active tourer , ki je pravzaprav prvi zares velikoserijski predstavnik z novo zasnovo BMW-jeve ureditve notranjosti. Prvi jo je namreč imel »butični« veliki električni SUV BMW iX. S tem se tudi zelo oddaljuje od svojega bolj analognega poredhodnika.

BMW serije 2 active tourer bo na voljo s štirimi motorji, tremi turbobencinskimi in enim turbodizelskim. Osnovna bo različica 218i z močjo 136 'konjev', za katero bo treba odšteti najmanj 33.900 evrov. 170-'konjska različica 220i bo stala najmanj 35.950 evrov, najmočnejša 218 –'konjska' bencinska različica 223i pa 39.600 evrov. Za turbodizelski BMW 218d active tourer z močjo 150 'konjev' bo treba odšteti vsaj 37.400 evrov.

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer

BMW serije 2 active tourer znotraj in zunaj deluje kot pomanjšani iX, vendar pa ne gre za SUV ampak za izumirajočo vrsto limuzinskih kombijev oziroma enoprostorcev, ki smo jih poznali tudi pod kratico MPV.

2. poskus BMW znova poskuša v "mrtvem" segmentu

BMW s tem ostaja ena redkih znamk, ki so v zadnjih letih v tem razredu ponudile nekaj novega, odločitev pa izhaja iz spoznanja, da je bil active tourer do sedaj zelo uspešen model in bo verjetno tudi v prihodnje dovolj uspešen, da se ga splača ponuditi na trgu.

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer

V nasprotju z BMW-jem serije 2 kupejem gre torej za veliko bolj praktični avtomobil z veliko prostora spredaj, prav tako tudi na zadnji klopi ter tudi v prtljažniku. Vožnja seveda ni tako dinamična, ampak bolj zadržna, zato pa je veliko pozornosti namenjene tudi udobju, ki vsaj na prvi vtis ne razočara. Je pa iz notranjosti izginil znameniti krožni regulator, ki ga povsem nadomešča za dotik občutljivi zaslon.

XM Najmočnejši serijski M doslej

Foto: MatijaJanežič BMW serije 2 coupe in active tourer

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 14:04 24. Februar 2022.

    Dve seriji 2, obe brez duše ;)

  • 12:15 24. Februar 2022.

    Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.