Visokopostavljena oseba blizu Stellantisa je za spletni portal Automobilwoche povedala, da pri nemški znamki razmišlja o tem, da bi v svoj portfelj od leta 2026 kot ločen Oplov model dodala najnovejši električni model svojega kitajskega partnerja Leapmotor. Leapmotor B10 bodo kmalu začeli proizvajati v Španiji. Preimenovanje v Opel bi bilo za Stellantis premierno dejanje.
»Odločitev še ni bila sprejeta, vendar bi bila to zanimiva priložnost za ponudbo dobro opremljenega in cenovno dostopnega električnega modela v segmentu C-SUV,« je za Automobilwoche dejal vir. B10 je uvoznik znamke Leapmotor za Slovenijo, podjetje Emil Frey, novinarjem v Sloveniji predstavila prejšnji teden - 4,5 metra dolg družinski električni SUV v primeru financiranja in upoštevanja subvencije Borzen pri nas stane dobrih 22 tisočakov. B10 nastopa v segmentu vozil, kjer trenutno prevladujejo VW ID.4, škoda elroq in Kia EV3.
Oplova tiskovna predstavnica je za Automobilwoche povedala : "Špekulacij ne komentiramo."
Leapmotor bo leta 2026 začel obsežno proizvodnjo modela B10 v španski tovarni Stellantis, najverjetneje v Zaragozi. Podjetje tam že izdeluje opel corso, opel mokko in citroën C3 aircross.
Stellantis že dolgo uporablja svoje platforme za več evropskih znamk, pri čemer se notranja in zunanja zasnova, pogosto pa tudi fine nastavitve podvozja razlikujejo glede na avtomobilsko znamko. Praktično nespremenjena uporaba modela pa še ni običajna praksa za osebne avtomobile skupine. Stellantis je s to strategijo že uspešen v segmentu lahkih gospodarskih vozil.
Proizvodnja modela B10 v Evropi podjetju Leapmotor olajša izogibanje carinam Evropske unije na kitajska popolnoma električna in hibridna vozila. Znamka poleg pavšalne 10-odstotne uvozne carine EU. trenutno plačuje 20,7-odstotno kazensko carino.
Pri nas znamka Leapmotor nastopa še z najcenejšim električnim modelom ta hip T03 in večjim družinskim SUV-jem C10. Poleg povsem električnega pogona, ponujajo še različice s podaljševalnikom dosega. Prihodnje leto bodo v Slovenijo pripeljali še manjše in cenejše električne modele in modele s podaljševalnikom dosega.
opel nikad nije bio avto.....nemški yugo