Po novem pomoč na cesti tudi ob okvari kolesa

Foto: AMZS
Foto: AMZS
AMZS je z letošnjim letom uvedel pomoč na cesti tudi za kolesarje.
Oglej si celoten članek

V AMZS so pojasnili, da so ob vse večji priljubljenosti kolesarjenja, tako z navadnimi kot električnimi kolesi, in z namenom, da bi zagotavljali pomoč svojim članom pri različnih oblikah njihove mobilnosti, z letošnjim letom svojo storitev pomoči na cesti razširil še na kolesa.

Foto: AMZS AMZS na pomoč na cesti tudi kolesarjem.

Avto Teh dveh otroških sedežev se izogibajte

»Tudi pri kolesih je odslej tako, kot je pri avtomobilih, motorjih, mopedih, avtodomih, kombijih … Če bo mogoče, bo mehanik okvaro takoj odpravil, sicer pa kolo in kolesarja odpeljal na želeni naslov«, novost pomoči na cesti v Sloveniji predstavi Davorin Smodiš, vodja področja AMZS članstvo, ki ob tem poudarja, da AMZS svojim članom pomaga 24 ur na dan, vse dni v tednu. »Pomoč na cesti si je mogoče hitro in enostavno zagotoviti s klicem na številko 1987 ali s SOS gumbom v brezplačni AMZS mobilni aplikaciji. 

Foto: AMZS AMZS na pomoč na cesti tudi kolesarjem.

Rogljiček, burek ... Ali morajo kolesarji na specialkah po novem nositi maske

Storitve, prednosti in ugodnosti so po pojasnili iz AMZS vezane na osebo, torej na člana, in ne na vozilo oziroma prevozno sredstvo. To med drugim pomeni, da AMZS zagotavlja pomoč članu ne glede, ali vozi avtomobil, motor, avtodom, kombi …, in četudi vozilo ni v njegovi lasti. 

Foto: AMZS AMZS na pomoč na cesti tudi kolesarjem.

Raziskava Slovenci vse bolj verjamejo v samodejno vožnjo

Slovenijo čaka še veliko dela na področju varnosti kolesarjev

AMZS pomoč na cesti za kolesarje uvaja tudi z namenom spodbujanja trajnostnih oblik mobilnosti. Pojasnli so, da že dlje časa spremljamo spreminjanje mobilnostnih navad, ki se ali pa bi se v Sloveniji morale dogajati. "Izzivov pri varovanju okolja zgolj s spodbujanjem kolesarjenja in drugih oblik mikromobilnosti sicer ne bomo rešili, je pa zagotovo eden od korakov na poti do cilja, tudi z vidika zmanjšanja števila vozil v mestnih središčih", meni Erik Logar, vodja področja varna mobilnost pri Avto-moto zvezi Slovenije, ki ob spodbujanju mikromobilnosti izpostavlja pomen varnosti: »Za boljšo varnost kolesarjev je, ob tehnični brezhibnosti kolesa in spoštovanju cestnoprometnih predpisov, predpogoj ustrezna kolesarska infrastruktura. Na tem področju Slovenijo čaka še ogromno dela. Problem je tudi ta, da je umeščanje kolesarske infrastrukture v obstoječe stanje pozidave ter razpoložljivega prostora na cestah izjemno težko, pogosto praktično na minimalnih mejah predpisov ali celo nemogoče. Drugi dejavnik pa je način udeležbe kolesarjev v prometu, saj je tudi pri njih marsikdaj mogoče opaziti različne oblike objestne vožnje.«

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.