Po prvem kliku ne polnite več posode za gorivo avtomobila

Foto: Profimedia
Razlogov, zakaj se izogibajte vožnji na rezervi, je veliko. Kaj pa obratno? Če polnimo posodo z gorivom povsem do vrha?
Oglej si celoten članek

Na zurnal24.si smo v preteklosti ugotovili, da veliko slovenskih voznikov pogosto vozi na rezervi. Pri AMZS pravijo, da so posredovanja njihove službe na terenu zaradi tega, ker voznikom med potjo zmanjka goriva, vsakodnevni dogodki. Prav slabo delujoči merilniki so zelo pogost vzrok, da se vozniki uštejejo, koliko lahko še prevozijo z gorivom.

Aditivi Aditivi za gorivo: Kdaj lahko res pomagajo?

Nenazadnje lahko prepogosta vožnja z rezervnim gorivom povzroči napake pri senzorjih za nivo količine goriva, zato merilnik kaže več goriva, kot ga je v rezervoarju v resnici.

Avto Video: V električni avto je želela natočiti gorivo

Zaradi prenizkega nivoja goriva v rezervoarju pri vožnji skozi ovinke, ali pri vožnji po klancu lahko sistem za gorivo zajame zrak, kar povzroči padec tlaka v sistemu, zaradi česar motor cuka ali celo ugasne. Večina rezervoarjev ima sicer posebno oblikovano zbirno posodo, ki lahko ta pojav do neke mere prepreči, a ob dolgotrajni vožnji v klanec lahko tudi v njej zmanjka goriva, saj je v njej prostora le za pol do liter goriva. Če je vozilo parkirano na klancu, lahko gorivo, če ga je v rezervoarju malo, odteče stran od črpalke. Če črpalka ne doseže dovolj goriva, motorja ni možno zagnati ali pa je vsaj otežen.

Pri nas Preverili so 1.200 slovenskih črpalk za gorivo, toliko jih laže ...

Kaj pa, če polnimo posodo z gorivom povsem do vrha. Torej tudi po tem, ko slišimo prvi klik "pištole" za točenje goriva. Veliko voznikov meni, da lahko v posodo dotočijo še kakšen liter goriva ali več. Kot pojasnjuje Brian Cooley iz Roadshowa obstajajo razlogi, zakaj tega ne počnite.

Avto Kako lahko takoj ločite boljši dizel od običajnega?

Cooley pojasnjuje, da se na črpalki povečuje znesek natočenega goriva, ki pa ne vstopi v posodo in s tem mečete denar stran. Pravi, da so črpalke namenjene avtomatskemu ustavljanju, ko zaznavajo spremembo zračnega tlaka med polnjenjem rezervoarja. Torej, če še naprej dodajate gorivo, lahko pušča skozi prelivno cev na tla, lahko pa gre tudi skozi cev za polnjenje in se vrne v črpalko za gorivo.

Hkrati pa lahko naredite škodo lastnemu sistemu za oskrbo z gorivom, ki skrbi, da gorivo iz posode ne izpari.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 21:32 2. Februar 2020.

    Na Bmw vozilih je v rezervoarju črpalka,ki skrbi,da je gorivo v vseh prekatih,če ga je premalo v rezervoarju in ga …

  • 13:33 3. Januar 2019.

    Pozabili ste napisati, da nekateri proizvajalci ne upoštevajo garancije ob morebitni okvari črpalke, če prevečkrat voziš na rezervi. Ja, slavni …

  • 18:32 2. Januar 2019.

    Avtor članka G.P., a ste sploh prebrali, kar ste napisali??? Najbrž ne, ker bi potem najbrž ugotovili, da ste pisali …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.