Avto
27408 ogledov

Po prvem kliku ne polnite več posode za gorivo avtomobila

bencinska črpalka, gorivo Profimedia
Razlogov, zakaj se izogibajte vožnji na rezervi, je veliko. Kaj pa obratno? Če polnimo posodo z gorivom povsem do vrha?

Na zurnal24.si smo v preteklosti ugotovili, da veliko slovenskih voznikov pogosto vozi na rezervi. Pri AMZS pravijo, da so posredovanja njihove službe na terenu zaradi tega, ker voznikom med potjo zmanjka goriva, vsakodnevni dogodki. Prav slabo delujoči merilniki so zelo pogost vzrok, da se vozniki uštejejo, koliko lahko še prevozijo z gorivom.

Aditiv Aditivi Avto Aditivi za gorivo: Kdaj lahko res pomagajo?

Nenazadnje lahko prepogosta vožnja z rezervnim gorivom povzroči napake pri senzorjih za nivo količine goriva, zato merilnik kaže več goriva, kot ga je v rezervoarju v resnici.

Avto Video: V električni avto je želela natočiti gorivo

Zaradi prenizkega nivoja goriva v rezervoarju pri vožnji skozi ovinke, ali pri vožnji po klancu lahko sistem za gorivo zajame zrak, kar povzroči padec tlaka v sistemu, zaradi česar motor cuka ali celo ugasne. Večina rezervoarjev ima sicer posebno oblikovano zbirno posodo, ki lahko ta pojav do neke mere prepreči, a ob dolgotrajni vožnji v klanec lahko tudi v njej zmanjka goriva, saj je v njej prostora le za pol do liter goriva. Če je vozilo parkirano na klancu, lahko gorivo, če ga je v rezervoarju malo, odteče stran od črpalke. Če črpalka ne doseže dovolj goriva, motorja ni možno zagnati ali pa je vsaj otežen.

bencinska črpalka, gorivo Pri nas Avto Preverili so 1.200 slovenskih črpalk za gorivo, toliko jih laže ...

Kaj pa, če polnimo posodo z gorivom povsem do vrha. Torej tudi po tem, ko slišimo prvi klik "pištole" za točenje goriva. Veliko voznikov meni, da lahko v posodo dotočijo še kakšen liter goriva ali več. Kot pojasnjuje Brian Cooley iz Roadshowa obstajajo razlogi, zakaj tega ne počnite.

gorivo dizel bencin ročka za točenje goriva Avto Kako lahko takoj ločite boljši dizel od običajnega?

Cooley pojasnjuje, da se na črpalki povečuje znesek natočenega goriva, ki pa ne vstopi v posodo in s tem mečete denar stran. Pravi, da so črpalke namenjene avtomatskemu ustavljanju, ko zaznavajo spremembo zračnega tlaka med polnjenjem rezervoarja. Torej, če še naprej dodajate gorivo, lahko pušča skozi prelivno cev na tla, lahko pa gre tudi skozi cev za polnjenje in se vrne v črpalko za gorivo.

Hkrati pa lahko naredite škodo lastnemu sistemu za oskrbo z gorivom, ki skrbi, da gorivo iz posode ne izpari.

Komentarjev 3
  • Snežinko 13:33 03.januar 2019.

    Pozabili ste napisati, da nekateri proizvajalci ne upoštevajo garancije ob morebitni okvari črpalke, če prevečkrat voziš na rezervi. Ja, slavni VAG je med njimi...

  • Janez_53 18:32 02.januar 2019.

    Avtor članka G.P., a ste sploh prebrali, kar ste napisali??? Najbrž ne, ker bi potem najbrž ugotovili, da ste pisali o nečem, o čemer nimate pojma. Prvič slišim, da po koaksialnem kablu lahko pretakamo gorivo!!! Do sedaj sem mislil, da ...prikaži več po koaksialnem kablu pošiljamo električni signal.