Porche na krilih uspehov gleda v zgodovino

Foto: Žurnal24 Spyder se od običajnega boxterja razlikuje predvsem po videzu, nekaj sprememb pa
Porsche bo na avtosalonu v Bologni, ki bo potekal med 7. in 16. decembrom, pokazal omejeno serijo boxster RS 60 spyder, s katerim se vrača v zgodovino. Družba je predstavila tudi dobre rezultate iz poslovanja.
Oglej si celoten članek

Avtomobil namreč povzema tradicijo in purizem uspešnega dvosedežnega dirkalnika 718 RS 60 Spyder s sredinsko vgrajenim motorjem. 3,5-litrski motor razvije 226 kW (303 KM), kar je šest kW več od običajnega motorja. Dodatno moč so pridobili z nekoliko spremenjenim izpušnim sistemom.

RS 60 Spyder se od Boxsterja S že na prvi pogled razlikuje po sprednjem delu, ki je serijsko prevzet iz Porschejevega paketa SportDesign. Že od daleč so opazna tudi 19-palčna platišča, medtem ko za udobno, a vseeno športno vožnjo skrbi sistem Pasm (Porsche Active Suspension Managment).

Od preostalih boxterjev se RS 60 razlikuje tudi po vrsti detajlov. Armaturna plošča je brez običajnega senčnika, zato merilniki delujejo dirkaško. Drugačna je tudi prestavna ročica, na poseben način pa so obdelani tudi sredinski deli športnih sedežev in vrat ter volanski obroč in ročica ročne zavore. Sredinska konzola, školjkasta sedeža in varnostni lok so lakirani s srebrno kovinsko  barvo GT in se ujemajo s srebrnimi varnostnimi pasovi. Da ne bi pozabili, v kakšnem vozilu sedijo, bo voznike opominjal še napis na vstopnih letvah iz legiranega jekla. Boxter RS 60 bo izdelan v omejeni seriji 1960 vozil, ki bodo spominjala na letnico, ko sta dirkača Hans Herrmann in Olivier Gendebien zmagala na prestižni vzdržljivostni dirki 12 ur Sebringa na Flordi. Vsako vozilo bo imelo na pokrovu sovoznikovega predala ustrezno oznako. Na voljo bodo marca prihodnje leto.

Notranjost je športna, vsako vozilo bo imelo tablico z zaporedno številko (desno). V ozadju je legendarni dirkalnik spyder. © Porsche

 
Rekordni promet in dobiček
Sicer pa so v družbi iz Zuffenhausnu javnosti predstavili poslovanje v finančnem letu 2006/07, ki se je končalo 1. avgusta in nad katerim so v tovarni navdušeni. Tako promet in prodaja kot tudi dobiček so dosegli nove rekordne vrednosti. Dobiček se je z 2,11 milijarde evrov v predhodnem finančnem letu povišal na 5,86 milijarde evrov, kar gre v veliki meri na račun poslov z delnicami in revalorizacije deleža v Volkswagnu, kjer ima družba zdaj v lasti 22,5 odstotka delnic, namerava pa izdati prevzemno ponudbo za nakup večinskega deleža.


Zelo dobri so tudi rezultati iz operativnega poslovanja, saj je družba prodala rekordnih 97.515 vozil (plus 0,7 odstotka), in sicer ob 7,37 milijarde evrov prometa. Rekordna je bila tudi proizvodnja modela 911 (38.959 vozil). Trend uspešnega poslovanja naj bi se nadaljeval tudi v tekočem finančnem letu. Na to naj bi vplivali tako novi modeli (Cayenne GTS, 911 Turbo Cabriolet in 911 GT2) kot tudi novi hitro rastoči trgi (Kitajska in Rusija).
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.