Poslušajte, kako je slovenski specialist uglasil najbolj pričakovani japonski avtomobil

Foto: Youtube
Foto: Youtube
Toyota supra jeseni prihaja tudi v slovenske prodajen salone. Pri Akrapoviču so že poskrbeli, da bo zvenela posebno. Kako? Poglejte video!
Oglej si celoten članek

Razni tunerji so že začeli ponujati svoje dodelave za pred kratkim prestavljen toyoto supro, ki k nam prihaja to jesen. Že prej se je vedelo, da bo športni kupe še posebej priljubljen med podjetji, ki se ukvarjajo z dodelavo oziroma predelavo avtomobilov. Ne glede na to, ali govorimo za oblikovne ali mehanične predelave. Med prvimi, ki je pohitel in dodelal supro je slovenski mojster avtomobilskega zvoka Akrapovič.

Foto: Toyota Toyota GR supra GT4

Gost v oddaji Rimac ostro nad HRT zaradi gostovanja Akrapoviča v oddaji

Da bodo pri Toyoti sodelovali z Akrapovičem je dala slutiti že uradna napoved dirkaške supre GT4, kjer nam je padel v oči detajl pod zadnjim odbijačem. Toyota, oziroma njena dirkaška veja GAZOO je potrdila, da bo začela s proizvodnjo in dobavo dirkaške izpeljanke modela GR supra GT4. Še kot prototip je avto nedavno sodeloval v tovarniških ekipah na sloviti dirki 24 ur Nürburgringa. Med drugim jo je kot dirkač vozil sam šef Toyote Akio Toyoda.

Foto: Toyota Toyota GR supra GT4

Luka Dončić Luka Dončić se je lahko razveselil obiska pri Akrapoviču

Izpolnjuje tudi uradne zahteve za udeležbo na drugih prestižnih tekmovanjih po svetu. Pri razvoju in izdelavi dirkaške supre so s Toyoto tesno sodelovali trije partnerji iz sveta avtomobilskih delov - Ravenol pri oljih in mazivih, Pirelli za pnevmatike in slovenski Akrapovič za športni izpušni sistem. Nič čudnega, da je bil prostor za embleme podjetja iz Ivančne Gorice rezerviran na zadnjem odbijaču.

Foto: Toyota Toyota GR supra GT4

Napredno Ste že videli, kakšnega voznika ima po novem Akrapovič?

Nova, peta generacija toyote supre ima pod motornim pokrovom BMW vrstni triltrski šestvaljni motor z dvojim turbom, ki zmore razviti 250 kilovatov moči (340 KM) in 500 Nm navora. Moč se na zadnji kolesi prenaša s pomočjo osemstopenjskega menjalnika. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,3 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, pri Toyoti pa poudarjajo, da je navora dovolj čez celoten spekter vrtljajev. Voznik lahko izbira med načinom vožnje Normal in Sport. Glavni inženir Tetsuya Tada je obdržal klasično formo spredaj nameščenega motorja z nizkim težiščem in zadnjim pogonom. Razpored mase je v idealnem razmerju 50:50. 
 

Podjetniki Zahtevajo jasen odziv na javne napade na Akrapoviča, Boscarola in ostale

V Ivančni Gorici so že razvili celoten izpušni sistem za novo supro. Pri Akrapoviču izpostavljajo, da je lažji od serijskega, prinaša še več moči (točne številke niso na voljo) in še bolj "globlji zvok" in lepše pokanje. Kako je vse skupaj slišati, preverite v videu spodaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.