Pozabite na C in E, zdaj je samo še lepi CLE

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE
Mercedes CLE je novi dvovratni premijski kupe, v katerega sta se zlila svetova najnovejših razredov C in E.
Oglej si celoten članek

Mercedes-benz CLE je poenostavlja zadeve v znamkini ponudbi, saj je hkrati zamenjava tako za C kupeja kot E kupeja. Namesto dveh sorodnih kupejih in v največji meri različnih le po merah ter ceni so torej zdaj znanje in resurse združili v enega samega, a zato bolj vsestranskega. Hkrati gre za enega zadnjih Mercedesovih modelov z izključno termično gnanimi motorji. 

Rival BMW seriji 4 in audiju A5 je postavljen na platformo MRA, v dolžino pa meri konkretnih 4,85 metra. Pri zunanjosti je ekipa okoli Roberta Lešnika težila k videzu klasične kupejevske silhuete z dolgim motorjem in kapljičasto streho, ki se zaključi v elegantnem zadku. Vse skupaj po karoseriji nežno dopolnjujejo detajli črt, svetil in kroma. 

Novi mercedes razreda E Mercedes-Benz predstavlja svojo novo direktorsko limuzino

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE

V notranjosti je tipična 2+2 konfiguracija, poudarek je kajpada na dobrem počutju, še posebej spredaj. Na razpolago so raznovrstna oblazinjenja, detajli in tehnikalije, že znani iz C in E, ki vzporedno z dodatnim posegom na bančni račun lahko visoko dvignejo stopnjo luksuza. MBUX zadnje generacije temelji na dveh zdaj medsebojno ločenih zaslonih.

Občutno več v primerjavi s starim C kupejem je tudi prostora zadaj, v prtljažnik gre za konkretnih 420 litrov prtljage. 

Avto Bavarski vesoljski križanec je v Sloveniji dobil baden-württemberškega tekmeca

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE

Za pogon bodo skrbeli vzdolžno postavljeni štiri in tudi šestvaljniki tako iz bencinske kot dizelske sfere, seveda tudi v navezi s 4MATIC prenosom na vsa štiri kolesa. Motorji so sicer bolj kot ne znani, CLE 200d kot edini dizel in CLE 200 sta vstopnici v svet motorizacije, ki se nadaljuje še z različico CLE 300 in konča s CLE 450 s šestvaljnim trilitrskim motorjem. Vsi imajo tudi startergenerator, menjalnik pa je vedno sedemstopenjski avtomatski. Podvozje temelji na klasičnem vzmetenju, o zračnem za zdaj ni govora.

Svoje pa bodo v prihodnje povedali še tudi v oddelku AMG, menda bosta na voljo dve različici najbolj športnih CLE.

Odlična novica je tudi, da bo CLE od leta 2024 na voljo kot kabriolet z mehko streho. Glede cen za zdaj lahko še ugibamo, kot dobra popotnica so ceniki obeh najbližjih konkurentov. Prodaja se začne novembra.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz CLE

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 09:03 7. Julij 2023.

    Še 20 črk manjka pa bo!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.