Prvi skok: Toliko električnih Tesel je bilo registriranih pri nas v oktobru

Foto: Facebook
Foto: Facebook
Proizvajalci premijskih vozil so oktobra v svoje tabele tržnih deležev zaradi prvega skoka v registracijah pri nas že uvrstili tudi znamko 100-odstotno električnih vozil znamke Tesla.
Oglej si celoten članek

Avgusta letos so pri proizvajalcu vozil Tesla tvitnili, da se podjetje končno seli tudi v Vzhodno Evropo. Med štirimi državami je bila tudi Slovenija. 

To pomeni, da je mogoče odslej naročati električne modele tega proizvajalca tudi neposredno iz naše države. Kot smo že pisali, gre vseeno za zelo nekonvencionalen nakup v primerjavi s trgovsko mrežo "starih" znamk in osebnim stikom s prodajalci, saj so prva stvar, ki se je mora kupec zavedati, da so nedorečene cene, saj v oglaševanje na Teslini slovenski spletni strani očitno še niso vključene nekatere dajatve, seveda pa tudi ne slovenska subvencija na električna vozila v višini 7.500 evrov.

Foto: Gregor Prebil Tesla model 3

Tako se dela! Musk odgovoril v dveh minutah, napaka pri teslah odpravljena v enem dnevu

Kljub temu je že pred leti rezervacijo 1.000 ameriških dolarjev za vozilo vplačalo več kot 400.000 ljudi, med njimi tudi številni Slovenci. Na predstavitvi novega audija Q3 sportback, so nam vodilni pri slovenskem Audiju v svoji tabeli tržnih deležev razkrili, da so registracije vozil znamke Tesla oktobra predstavljale 0,94 odstotka vseh registriranih premijskih vozil pri nas.

Iz Sekcije za osebna motorna vozila, ki je organizirana znotraj Trgovinske zbornice Slovenije, so nam posredovali podatke o registracijah vozil znamke Tesla. V mesecu oktobru je slovenske registrske tablice dobilo 24 vozil tesla model 3. Za primerjavo, meseca septembra je bilo pri nas registriranih 12 popolnoma električnih renault zoejev, 14 BMW i3, šest nissan leafov, iz premijskega segmenta pa po en audi e-tron in jaguar i-pace.

Foto: Gregor Prebil Tesla model 3

Od začetka januarja do konca oktobra letos je bilo pri nas prvič registriranih 42 tesel, od tega 40 tesel model 3 in po eno vozilo model S in model X. V istem obdobju je bilo pri nas registriranih sedem rabljenih tesel model 3 in ena rabljena tesla model S.
Tesla naj bi gradila tovarno v Nemčiji

Dolgo se že ugiba, kje bo Tesla v Evropi gradila svojo prvo gigatovarno. Po pisanju Automotive News Europe bo Tesla tovarno zgradila blizu Berlina v neposredni bližini letališča. 

KONČNO! Tesla prihaja v Slovenijo!

Na lokaciji bo tudi inženirski in oblikovalski studio, je v torek povedal šef Tesle Elon Musk, ki je v Nemčiji na dogodku, ki so se ga udeležili tudi šefi Volkswagna, Audija in BMW, prejel nagrado za tesla model 3. Musk je kmalu novico o Berlinu objavil po Twitterju. Skoraj 30 milijonom sledilcev je sporočil, da bodo v tovarni izdelovali baterije, pogonske sklope in vozila, začenši s križancem model Y. Model 3 bodo v Berlinu proizvajali kasneje. 

Foto: Gregor Prebil Tesla model 3

Z izgradnjo evropske tovarne bo Tesla povečevala delež prodaje tudi na evropskem trgu, s čimer bodo zaradi izključno električnega pogona postali še večja grožnja uveljavljenim premijskim proizvajalcem vozil. Regulatorji z zaostrovanjem izpustov CO2 proizvajalcem vozil nalagajo, da svojo proizvodnjo vse bolj usmerjajo v izdelavo elektrificiranih vozil, čeprav se proizvajalci še vedno borijo za njihovo dobičkonosno plat.

Napoved Musk: "Končno bo Nikola Tesla ponosen na nas"

Analitiki Morgan Stanleyja, ki jih vodi Adam Jonas, so v nedavni opombi zapisali, da bi bila Nemčija "logična izbira" za tako imenovano Teslino evropsko gigatovarno.

Avto Je Tesla končno izbrala lokacijo za evropsko tovarno?

Pri tem navajajo, da je Nemčija "srce svetovnega trga luksuznih avtomobilov, gospodarstvo pa je še vedno odvisno od tehnologije motorjev z notranjim zgorevanjem, pri čemer je vlada osredotočena na podnebne spremembe.

Vlada kanclerke Angele Merkel in lokalni proizvajalci avtomobilov so se dogovorili, da bodo spodbudili prodajo električnih vozil tudi z višjimi subvencijami (6.000 evrov) in s tem okrepili prizadevanja Nemčije za odmik od vozil z motorji na notranje zgorevanje, ki v zrak izpustijo več CO2.

Kljub temu bo izdelovanje tovrstnih vozil v državi, ki ima enega najvišjih stroškov dela in energije na vsem svetu, velik izziv, še posebej, ker evropski kupci pričakujejo tesno povezano mrežo trgovcev in servisnih delavnic za vzdrževalna dela, so še zapisali pri Automotive News Europe.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • vec
    17:31 14. November 2019.

    Kdor to kupi mora biti mentalno moten, ali pa ima premal densrja za resen luksuzni avto, pol pa prav pride …

  • 16:33 14. November 2019.

    Slovenija je “vzhodna država” ? Geografsko nikoli in nikdar!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.