Reinkarnacija ingolstadtske štirice

Foto: Žurnal24 Cene se začnejo pri 19.878 evrih, kolikor stane exeo 1.6 reference, za dizelskeg Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Seatova modelna paleta se je od včerajšnega dne, ko se je uradno začela prodaja, povečala za en model, in sicer gre za štirivratno športno limuzino, ki pa iz ponudbe ni odnesla toleda.
Oglej si celoten članek

Exeo je 4,66 metra dolga klasična limuzina, ki pa pred prostornost in drugo postavlja športna merila tako oblikovanja kot občutka v vožnji. Poznavalci izdelkov iz koncerna VW pa utegnejo dobiti občutek že videnega, saj si exeo prenekateri tehnični del deli z modelom A4 prejšne izdaje.

Prava športna limuzina
Pri Seatu poudarjajo, da exeo povzema modne hišne poteze, ki pa jih nadgrajuje z izrazitim športnim značajem. Tako je že motorna maska zelo razgibana, stranski ogledali sta romali na sam bok vozila. Največja podobnost z A4 je prav na boku vozila in na samem zadku, ki povzema podobo luči prej omenjenega modela, so pa te kljub temu ozaljšane s sodobno grafiko. Exeo se ponaša tudi z ugodnim količnikom zračnega upora, ki znaša Cx 0,29. Meter pa poleg 4,66 metra, kolikor meri v dolžino, pokaže 1,77 v širino in 1,43 metra v višino. Prtljažnik klasične limuzinske oblike medse spravi do 460 litrov prtljage.

Notranjost (znanih) športnih proporcev
Tako kot pri zunanjosti je tudi znotraj mogoče najti določeno podobnost z A4, predvsem pa gre to na račun sredinske konzole in merilnikov, kljub temu pa ima exeo nov volanski obroč in novo podobo prestavne ročice. Tudi sedeži z grafiko in tkanino delujejo novo, bolj kot to pa je pomembno, da gre pri športnih sedežih za prvovrsten izdelek, ki daje telesu trdno oporo v ovinkih v vsakem trenutku. Položaj za volanom je tako zelo dober, če ne že kar odličen, poleg tega je treba izpostaviti tudi zgledno ergonomijo in kakovost izdelave. Prostorskih presežkov exeo ne ponuja niti v prvi vrsti niti na zadnji klopi, se pa sedi povsem spodobno tudi zadaj, saj oblika strehe ne pokvari preveč končne slike, ko je govora o centimetrih za glave zadaj sedečih.

Pri Seatu poudarjajo, da exeo povzema modne hišne poteze, ki pa jih nadgrajuje z izrazitim športnim značajem. © Miha Pečoler

 

Pri opremskih paketih ni nič pretresljivega. V osnovi so trije: reference, style in sport. Te pa je mogoče nadgrajevati še s številnimi posebnimi paketi. Že osnovni reference vsebuje šest zračnih vreč, ESP- in TCS-sistema, dvoobmočno avtomatsko klimo, potovalni računalnik in radio s CD/MP3-predvajalnikom. Style je bogatejši še za 16-palčna lita platišča, tempomat, usnjena volan in prestavno ročico, parkirna pomagala zadaj in električno preklopna stranska ogledala. Sport pa za ceno zadnjega doda še za palec večja platišča, športno podvozje in športna prednja sedeža. Med dodatki, ki so na voljo za doplačilo, naj omenim le smerno prilagodljiva biksenonska svetila in navigacijsko napravo s 6,5-inčnim TFT-zaslonom in 2D- in 3D-prikazovanjem map. Med posebnosti pa lahko uvrstimo sončne celice na strešnem oknu, ki omogočajo prezračevanje mirujočega vozila, ki stane 797 evrov.

Po trije bencinarji in dizli
Med motorji velikih novosti ni, saj vse poznamo že od prej, prav vsi pa zahtevajo merilom Euro5 glede škodljivosti izpustov. Osnovo predstavlja 75-kilovatni 1,6-litrski bencinar, stopnico višje je prav tako dobro znan 1,8-litrski "turbak" s petventilsko tehniko, ki razvije 110 kilovatov, za zdaj višek ponudbe pa predstavlja 2.0 TSI-agregat, ki tokrat razvije 147 kilovatov. Med dizli je tako imenovani volumenski model, ki naj bi ga predstavljal dvolitrski dizel s 105 kilovati največje moči, od jeseni pa bo na voljo še šibkejša različica z 88 kilovati. Za tiste, ki jim to ne predstavlja dovolj moči, pa je tu še 125-kilovatna različica motorja z enako gibno prostornino. Pri tem je treba povedati, da so vsi dizelaši opremljeni s tehnologijo common rail. Menjalnik je vedno šestopenjski ročni, vsaj za zdaj, od jeseni bo na voljo tudi multitronic brezstopenjski, in sicer si ga bo mogoče omisliti v kombinaciji z 2.0 TSI-motorjem. Takrat pride na trg tudi karanska različica ST.

Cene se začnejo pri 19.878 evrih, kolikor stane exeo 1.6 reference, za dizelskega 2.0 TDI (105 kW) boste odšteli najmanj 24.070 evrov. Paketa style in sport zahtevata približno 1.100 evrov doplačila, za quattro pogon se še ne ve, kdaj in ali bo sploh na voljo. Za exeo z 2.0 TSI-motorjem in paketom sport pa je treba odšteti 26.071 evrov. Prodajni načrti za letošnje leto pa znašajo sto vozil, od tega naj bi bilo tri četrtine limuzin.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.