Čeprav ga ni bilo, je Carlos vrgel veliko kost za glodanje

Foto: epa
Foto: epa
Letos se je na avtomobilskem salonu v Frankfurtu zgodilo nekaj nenavadnega.
Oglej si celoten članek

Carlos & Dieter šov so mediji poimenovali skupne tiskovne konference prvih mož Renault-Nissana Carlosa Ghosna in Daimlerja Dieterja Zetcheja, ki sta jih prakticirala na vseh avtomobilskih salonih v Frankfurtu in Parizu od leta 2011 naprej. Letos v Frankfurtu skupne tiskovne konference ni bilo, mediji pa so na glas ugibali ali to pomeni konec ljubezni med Renault-Nissanom in Daimlerjem?

Šef Mercedesa Šef Mercedesa brez dlake na jeziku

Skupna tiskovna konferenca je bila vedno eden glavnih dogodkov omenjenih avtomobilski salonov. Organizatorji pravijo, da je skupno obračanje medijev letos odpadlo, ker Ghosn ni pripotoval v Frankfurt. Vzrok za to naj bi bil prezaseden urnik. Nissan, ki je letošnji avtomobilski salon v Nemčiji izpustil iz sovjega koledarja, je tik pred tem v Tokiu na Japonskem predstavil svojega aduta, povsem električnega leafa.

Foto: epa

Dvignjene obrvi

Mnogi so zaradi tega, ker se vplivneža prvič po šestih letih nista srečala in napovedala, kako poteka sodelovanje, dvignili obrvi. Mercedes je sicer v Frankfurtu predstavil svoj prvi poltovornjak (pick-up) razred X, ki je narejen na osnovi Nissanove navare, oziroma Renaultovega alaskana

Avto Zaljubljen v Bled, obožuje Rudija Hitija, hvali Revoz in vozi e-smarta

Govorice, da med avtomobilskima velikanoma nekaj ni v redu, so se prvič pojavile že lani, ko je Zetsche med vrsticami najavil, da nimajo naslednjega skupnega projekta. Takrat je dejal: "Če bomo ostali na tej številki (13 skupnih projektov), je to idealno, če bo še kakšen več, bo tudi v redu." Med drugim sta del skupnih projektov Daimlerja in Renault-Nissana tudi Revozova smart forfour in renault twingo. 

Foto: epa

Ghosn je pojasnil, da skupni projekti zahtevajo veliko časa, kar so mnogi razumeli kot, da se sodelovanje končuje. Nekateri so namigovali, da je vzrok temu tudi to, da je Ghosn zasedel vrh Mitsubishija, ki je bil pred desetletjem del Daimlerjevega imperija, a jih je v Stuttgartu zaradi njega še danes boli glava.

ZA VOLANOM Smart electric drive: Prvi kilometri za volanom Revozovega električnega smarta

Zaradi Renault-Nissnovega posla z Mitsubishijem naj bi Ghosn spremenil prioritete, tudi sodelovanje z Daimlerjem, piše Automotive News Europe.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.