Renault Sloveniji pokazal 3 nova močna orožja, četrtega odtegnil

Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault express van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault kangoo van Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger
Renault je korenito pomladil svoj program lahkih gospodarskih vozil. V Mirni Peči smo si lahko od blizu ogledali nove modele kangoo, express van in trafic passenger. Ne pa tudi potniškega kangooja.
Oglej si celoten članek

V okviru ukrepov zaradi epidemije korona virusa so namreč priredili LGV karavano, ki je mednarodno predstavitev lahkega gospodarskega programa pripeljala kar v Slovenijo namesto da bi novinarji potovali na njo.

Renault Renault najavil pomembne spremembe pri dostavnikih

Foto: MatijaJanežič renault kangoo van

Kot je povedal direktor podjetja Renault Nissan Adriatic Francois Delion, pri Renaultu ne govorijo le o prenovi lahkih gospodarskih uspešnic, ampak tudi o ponovnem vstajenju uspešnice, ko gre za renault express. Se še spomnite renaulta 5 express? Dodaja, da se Renault lahko pohvali z izročilom glavnega igralca na področju lahkih gospodarskih vozil v Sloveniji, za kar sta dva razloga. Prvi je dobra ponudba izdelkov, torej prilagodljivih dostavnikov različnih velikosti, druga pa je dobra servisna storitev. Lastniki od takšnih avtomobilov pričakujejo tudi, da bodo vedno na cesti in funkcionalni, kar jim Renault omogoča tudi z obširno mrežo servisnih delavnic in to velja tudi za Slovenijo.

Novost Renault je v Slovenijo pripeljal povsem novega aduta

Kaj so glavne lastnosti predstavljenih modelov? Z expressom vanom zagotavljajo najboljšo vsebino za stranke, ki iščejo preprost lahki gospodarski avtomobil, ki izpolnjuje vse njihove bistvene zahteve. Kangoo van je nekaj drugega, saj z njim nakazujejo, da je LGV lahko tudi sodoben in vir inovacij. Ključna sta dva elementa. Prvi je nov način njegove uporabe, pri čemer se poudarja predvsem velika bočna odprtina za dostop do tovornega prostora. Drugi je tudi to, da je popolnoma pripravljen na električni pogon, s katerim bo na voljo marca prihodnje leto.

Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger

Že prej smo vedeli, da Renault potniške različice expressa v Evropi vsaj za zdaj ne bo ponujal, na predstavitvi pa so predstavniki slovenskega uvoznika presenetili s pojasnilom, da v Sloveniji ne bomo mogli kupiti niti potniške različice novega kangooja, ki bi bil logičen konkurent citroën berlingu, peugeot rifterju ali VW caddyju.

Razlog za takšno odločitev Renaulta naj bi bilo premajhno zanimanje za tovrstne avtomobile, ki so jim prodajni delež močno načeli športni terenci. Ti po njihovih besedah ponujajo skoraj toliko kot kangoo.

Trafic passenger je inovativen na drugačen način, saj so vanj vgradili vse, kar Renault ponuja na področju povezljivosti in večpredstavnosti. Pohvali se namreč lahko z enako ravnijo infozabavnih pripomočkov kot Renaultovi osebni avtomobili in kaže, kako se spreminja trg lahkih gospodarskih vozil. V Mirni Peči ga sicer nismo videli, vendar novosti kot četrti predstavnik Renaultove ponudbe lahkih gospodarskih vozil ponuja tudi njihov največji predstavnik master.  Ta bo namreč konec leta dobil različico s pogonom na vodik.

Razkritje Prihaja električni megane

Express van

Pri Renaultu svojega povsem novega in hkrati najmanjšega predstavnika lahkih gospodarskih vozil express van ponujajo kot prilagodljiv, praktičen in učinkovit avtomobil. Pravijo, da je s svojimi merami eden večjih v razredu, ko gre za prostornost, največja pa je predvsem odprtina za drsnimi vrati, ki se pohvali s širino 716 milimetrov. Tovorni prostor je ob togi pločevinasti pregradi velik 3,3 kubičnega metra, fleksibilna mrežasta pregradna stena pa mu lahko, če voznik nima sopotnika, doda še 0,4 kubičnega metra.

Foto: MatijaJanežič renault express van

Podobno je tudi z dolžino nakladalne površine. Osnovno dolžino 1,91 lahko namreč mrežasta pregradna stena na sovoznikovi strani podaljša na 2,36 m, kar je, kot pravijo pri Renaultu, najboljše razmerje med velikostjo vozila in dolžino tovornega prostora v razredu. Express van v tovornem prostoru ponuja tudi vrsto praktičnih dodatkov, kakršne so lesene zaščitne obloge, močna led lučka za osvetlitev in podobno.

Dokaz Dokaz, zakaj se morate izogibati belega kombija

Voznikov delovni prostor je zasnovan ergonomsko, vsa stikala so vozniku na dosegu rok in pregledni volanski obroč,  varnostni pas in voznikov sedež pa so tudi višinsko nastavljivi. Sedeži so sicer izdelani iz pene z dvojno gostoto z dvojno gostoto, kar je pomembno predvsem za tiste, ki veliko vstopajo in izstopajo iz avtomobila. In to je za lahki gospodarski avtomobil, kakršen je express van, precej običajno. V potniški kabini je tudi trinajst odlagalnih mest, ki skupaj merijo 48 litrov.

Foto: MatijaJanežič renault express van

V primerjavi s kangoojem se express po prvi vožnji zdi bolj klasično Renaultov avtomobil. V vožnji sicer ni tako natančen, vendar povsem predvidljiv in tudi dovolj udoben. Se pa hitro pokažejo razlike, ki ga delajo cenovno bolj ugodnega od  kangooja. Prestavna ročica denimo ni v višini volana, ampak jo najdete na dnu kabine, zaslon infozabavnega sistema je postavljen niže na armaturno ploščo, zaslon elektronskega vzvratnega ogledala je manjši in manj ločljiv, polička za brezžično polnjenje telefona je skrita med sedeža, pa tudi bolj tesno je v potniški kabini. A prav to so razlike, ki bodo expressa v primerjavi s kangoojem ob nižji ceni naredile privlačnega, saj na preprost način predstavlja tisto, kar smo od takšnega avtomobila tradicionalno vedno pričakovali.

Express van ponuja tri ravni multizabavnega sistema, ki lahko deluje tudi v kombinaciji z 8-palčnim zaslonom, v najboljši stopnji pa je na voljo tudi z navogacijsko napravo, izpostavljajo pa tudi uporaben predal pred voznikom, tri vtičnice USB, štiri 12 V vtičnice in odlagalno polico za telefon med sedežema, ki omogoča tudi brezžično polnjenje.

Avto Zato danes v nesrečah umre manj ljudi

Express van je opremljen z devetimi različnimi varnostnimi sistemi, med katerimi izstopajo parkirna tipala, kamera za vzvratno vožnjo, ogledalo za mrtvi kot na sovoznikovi strani, digitalno vzvratno ogledalo, ki je novost in vozniku pomaga pri pregledu nad zadnjim delom avtomobila, opozorilnikom na mrtvi kot in pomoč v primeru zanihanja prikolice.

Foto: MatijaJanežič renault express van

Renault express van je v Sloveniji sicer že na voljo in to za najmanj 15.860 evrov. Kupci lahko sicer izbirajo med dvema različicama 1,5 litrskega turbodizelskega motorja z močjo 75 ali 95 'konjev', bencinskih motorjev pa si za zdaj, čeprav jih Renault sicer vgrajuje v ta model, pri nas ne bo mogoče omisliti. Pri slovenskem uvozniku od expressa pričakujejo veliko, ponujajo pa ga predvsem tistim, ki iščejo lahki gospodarski avtomobil z dobrim razmerjem med ceno in uporabnostjo.

Kangoo van

Če je express van v bistvu popolni novinec v Renaultovi ponudbi lahkih gospodarskih vozil, to gotovo ne velja za kangoo van, ki na trg prihaja že v tretji generaciji. Renault je sicer od leta 1997 v sedemdesetih državah sveta prodal več kot 4,2 milijona kangoojev vseh vrst.

Foto: MatijaJanežič renault kangoo van

Novi kangoo van bo gotovo izstopal s svojo največjo inovacijo, veliko bočno odprtino za dostop do tovornega prostora in kabine, ki jo pri Renaultu imenujejo kar »Sezam, odpri se«. Kangoo je namreč v primeru, da jo ima, brez stebrička B, ki je integriran v prednja vrata, ki se odpirajo pod kotom 90 stopinj, zato omogoča nalaganje predmetov do dolžine 1.646 milimetrov. Sovoznikov sedež se poleg tega lahko povsem zloži v ravni podaljšek dna tovornega prostora. Ko premaknemo še mrežasto pregradno steno, nas zato pričaka dolg tovorni prostor s široko odprtino za nalaganje, ki je uporabna tudi, če zaradi tesnega parkirnega prostora nalaganje skozi zadnja vrata ni možno.

Renault in Citroën V igri za dostavo sadja je nov energent

Renaultovim oblikovalcem je sicer uspelo povečati tudi razdaljo med blatniki, zato je mogoče v kangooju expres voziti tudi europalete, povečali pa so tudi največjo obremenitev vozila, torej je možno v kangooju po novem voziti težje tovore. Kangoo van bo sicer na voljo tudi v daljši različici L2, ki bo od osnovne daljša kar 42 cm daljša, večja pa bo tudi bočna odprtina s širino 805 mm. Seveda v primerjavi z navadnim kangoojem van brez odprtine »Sezam, odpri se«, ki na podaljšani različici ne bo na voljo. Skrajšanega kangooja v ponudbi ni več.

Foto: MatijaJanežič renault kangoo van

Prva vožnja kangooja je potrdila vtis, da gre za veliko sodobnejši avtomobil od predhodnika, ki je bil na trgu že od leta 2007, torej skoraj poldrugo desetletje, v katerem se je na področju avtomobilizma marsikaj spremenilo. Notranjost deluje veliko bolj imenitno od predhodnika, vsaj na prvi vtis pa je bolj zanesljiv in natančen tudi v vožnji. Seveda navduši predvsem odprtina »Sezam, odpri se«, ki zares olajša dostop do notranjosti, obetaven pa je tudi prvi vtis o drugih pripomočkih, ki so jih konstruktorji namenili praktičnosti uporabe.

Pri Renaultu poudarjajo tudi izboljšano uporabnost in ergonomijo potniške kabine. Ne le sovoznikova, ampak tudi voznikova vrata se odpirajo do kota 90 stopinj, kar olajša predvsem vstop, izpostavljajo pa tudi predal »easy life« na sovoznikovi strani, ki omogoča neposreden pogled v notranjost, kar je lahko zelo uporabno pri iskanju predmetov. Različnih odlagalnih prostorov je sicer za 46 litrov, dodatni predal pod opcijskim dvojnim sovoznikovim sedežem pa jih poveča še za 10 litrov. Voznikov sedež se lahko vzdolžno pomakne za 24 centimetrov, kar je za dobro četrtino več kot v predhodniku, višinski pomik sedem centimetrov pa za dvakrat presega predhodnikovega. Nova je tudi možnost vzdolžnega pomika volanskega obroča.

Foto: MatijaJanežič renault kangoo van

Zanimivo je tudi držalo za telefon ob volanskem obroču, ki se lahko prestavlja levo ali desno od tega, infozabavni sistem easy link je lahko na voljo tudi v kombinaciji z 8-palčnim zaslonom, predal za telefon pa omogoča brezžično polnjenje. Kangoo van je v osnovi opremljen z mehansko parkirno zavoro, za doplačilo pa bo na voljo tudi električna. Obsežen je tudi nabor asistenčnih tehnologij, med katerimi so aktivno zaviranje z zaznavo pešcev v mestu, pomoč pri vožnji v zastojih na avtocesti, pomoč pri bočnem vetru, digitalno vzvratno ogledalo, ogledalo za mrtvi kot in podobno.

Avto Duster gre v delavski revir

Pod motornim pokrovom bodo tri različice 1,5-litrskega turbodizelskega motorja z močjo 75, 95 ali 115 'konjev. Osnovna bo na voljo le v kombinaciji z ročnim, ostali dve pa tudi z dvosklopčnim menjalnikom EDC. Bencinskih motorjev pri nas v kangoojevi ponudbi ne bo, bo pa električna, ki pride marca prihodnje leto.

Foto: MatijaJanežič renault kangoo van

Električni kangoo van bo ponujal 265 kilometrov avtonomije, elektromotor z močjo 75 kilovatov in baterijo s kapaciteto 44 kilovatnih ur, dva načina vožnje, tri načine rekuperacije, toplotno črpalko, ogrevano vetrobransko steklo, volanski obroč, sedeže, možnost ogrevanja in ohlajanja med parkiranjem s pomočjo mobilne aplikacije na telefonu in več načinov polnjenja. Med drugim tudi možnosti hitrega polnjenja z močjo 22 kilovatov na izmenični in 75 kilovatov na polnilnici z enosmernim tokom. Na tej bo mogoče baterijo v pol ure napolniti za 150 kilometrov nadaljnje vožnje. Pri Renaultu pravijo, da gre le za različico z dodatnim motorjem, zato bo tudi električni kangoo van ponujal vse, kar bodo  ponujali dizelski kangooji.

Trafic passenger

Pri Renaultu izpostavljajo, da ima trafic že štiri desetletja izročila, v tem pasu pa so jih prodali več kot 2,2 milijona. Pri prenovljenem izpostavljajo predvsem eleganco, udobje in učitek v vožnji ter varnost.

Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger

Zunaj izstopa predvsem pokrov motorja, ki je še bolj položen kot doslej in ima bolj narebren profil. Izstopajočo tudi kromirana prednja maska, ki se z vodoravnimi linijami uskladi z žarometi, s čimer se trafic približa estetiki osebnih avtomobilov. Stranska ogledala so električno poklopljiva, vanje pa so integrirani tudi smerniki.

Prvič uradno Euro NCAP: Teh kombijev ne priporočamo

V notranjosti, za katero pravijo, da je izboljšala funkcionalnost predhodnikove in ob treh velikih sedežih v treh vrstah ponuja tudi 1,8 kubičnega metra prostora za prtljago, je še več očitnih sprememb. Izstopa povsem nova armaturna plošča, ki se razteza čez celo širino kabine in vzbuja občutek večje prostornosti. Nova stikala klimatske naprave s oblikovno usklajena s prestavno ročico, nov pa je tudi volanski obroč z integriranimi stikali tempomata.

Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger

Tudi naslon za roke je širši in bolj položen, odlagalna mesta pa ponujajo skupnih 86 litrov prostornine. Sistem easy link je na voljo v kombinaciji z 8-palčnim zaslonom, voznikovemu telefonu pa je namenjen posebni predal z možnostjo brezžičnega polnjenja, ki sicer lahko poteka tudi preko treh vtičnic USB. Še bolj prestižna je različica spaceclass z veliko serijske opreme in možnostjo zasuka druge sedežne vrste.

Lepotica Lepotica je stara že šestdeset let

Trafic passenger je sicer pri nas na voljo z dvema 2-litrskima turbodizelskima motorjem z močjo 110 ali 150 'konjev'. Prvi je na voljo zgolj z ročnim, drugi pa tudi s samodejnim menjalnikom in sicer za najmanj 29.290 evrov. Pester je tudi nabor varnostnih  nabor varnostnih sistemov, med katerimi je devet novih, izstopajo pa aktivno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev v urbanem okolju, aktivni tempomat in velika zračna vreča za oba voznikova sopotnika na prednji klopi.

Foto: MatijaJanežič renault trafic passenger

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.