Se ugašanje izplača?

Foto: Žurnal24 Kia cee’d z ISG-sistemom pomeni (pre)majhno razliko v primerjavi s klasičnimi ra Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Kia je pred kratkim predstavila svojo različico stop&go sistema. Pri kii nosi kratico ISG, ki pomeni idle stop&go, čast prvemu pa je razumljivo pripadla cee`du. Vprašanje pa je, ali relativno majhen prihranek pri goriva upraviči tisoč evrov doplačila. Mi pravimo ...
Oglej si celoten članek

Kia se je pridružila za zdaj maloštevilnim proizvajalcem, ki dosegajo zmanjšanje porabe in izpustov z uporabo sistema, ki avto ugasne, ko se ustavite, in spet zažene, ko želite speljati. V praksi sistem deluje dovolj nemoteče, po potrebi pa ga lahko tudi izklopite – je pa res, da to ponuja tudi konkurenca. ISG-sistem naredi cee’da zgolj malo bolj ekonomičnega, kar bodo znali ceniti okoljsko bolj ozaveščeni.

Cee'd pomeni prelomnico za korejsko tovarno. S sistemom ISG želijo konkurenci slediti tudi na področju ekološkosti. © Andrej Leban

 
Povprečna poraba (po tovarniških podatkih) tako pade za 0,4 litra (kombinirana), pri mestni vožnji pa je razlika še nekoliko višja in znaša en liter. A ob tem ne moremo mimo dejstva, da ima menjalnik še vedno samo pet prestavnih razmerij in da ima pri hitrosti sto kilometrov na uro motor že tri tisoč vrtljajev. Takrat poraba ni nič kaj ekonomična. Konkurenca je mislila tudi na to.

Notranjost je identična ostalim različicam z izjemo dodane stikala za izklop sistema ISG levo spodaj poleg volanskega obroča. © Andrej Leban

 
Pogrešali smo tempomat, ki je pri ekorazličicah po navadi del opreme. Po naših izračunih pa se tisoč evrov razlike v ceni, če upoštevamo, da povprečni voznik na leto prevozi 20 tisoč kilometrov, pri ceni bencina en evro povrne v 12 letih in pol, kar je vzrok za dodaten premislek o nakupu. Seveda pa je pohvalno, da je tudi Kia zapeljala na ekonomičnejšo pot.

Podatki o vozilu (kia eco_c'eed 1,4 city)
Motor: bencinski, 4-valjni, 1.396 ccm
Največja moč: 80 kW (109 KM) pri 6.200 vrt./min
Najvišji navor: 137 Nm pri 5000 vrt./min
Zmogljivosti: 187 km/h, 11,6 sek od 0 do 100 km/h
Poraba na testu: 7,2 l/100 km(kombiniran režim)
Cena: 12.840 evrov
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.