Kia je pred kratkim predstavila svojo različico stop&go sistema. Pri kii nosi kratico ISG, ki pomeni idle stop&go, čast prvemu pa je razumljivo pripadla cee`du. Vprašanje pa je, ali relativno majhen prihranek pri goriva upraviči tisoč evrov doplačila. Mi pravimo ...
Kia se je pridružila za zdaj maloštevilnim proizvajalcem, ki dosegajo zmanjšanje porabe in izpustov
z uporabo sistema, ki avto ugasne, ko se ustavite, in spet zažene, ko želite speljati. V praksi
sistem deluje dovolj nemoteče, po potrebi pa ga lahko tudi izklopite – je pa res, da to ponuja tudi
konkurenca. ISG-sistem naredi cee’da zgolj malo bolj ekonomičnega, kar bodo znali ceniti okoljsko
bolj ozaveščeni.
|
Cee'd pomeni prelomnico za korejsko tovarno. S sistemom ISG želijo konkurenci slediti tudi na področju ekološkosti. © Andrej Leban |
|
Notranjost je identična ostalim različicam z izjemo dodane stikala za izklop sistema ISG levo spodaj poleg volanskega obroča. © Andrej Leban |
Podatki o vozilu (kia eco_c'eed 1,4 city)
Motor: bencinski, 4-valjni, 1.396 ccm
Največja moč: 80 kW (109 KM) pri 6.200 vrt./min
Najvišji navor: 137 Nm pri 5000 vrt./min
Zmogljivosti: 187 km/h, 11,6 sek od 0 do 100 km/h
Poraba na testu: 7,2 l/100 km(kombiniran režim)
Cena: 12.840 evrov