Toyota pomahala v slovo dizlom in predstavila aurisa

Foto: Saša Despot Toyota auris Foto: Saša Despot Toyota auris Foto: Saša Despot Toyota auris Foto: Saša Despot Toyota auris Foto: Saša Despot Toyota auris Foto: Saša Despot Toyota auris Foto: Saša Despot Toyota auris
Glavna novost na Toyotinem razstavnem prostoru je novi auris. Pozabite na dizle, pravijo pri Toyoti. Auris bo na voljo kar v dveh hibridnih različicah!
Oglej si celoten članek

Prva fotografija tretje generacije aurisa se je na spletu znašla še pred uradnim razkritjem na avtomobilskem salonu v Ženevi. Japonci so obljubljali veliko. Po predstavitvi svojega križanca C-HR so na glas govorili, da je to dokaz, da znajo delati tudi seksi, dinamične, privlačne avtomobile. Tradicionalni Japonci so s C-HR spet stopili izven okvirjev. Pričakovano smo, da bo nekoliko bolj zadržan kot vesoljski C-HR. Vsekakor pa so oblikovalci uspeli v klesanju atletske postave, odstranili so tričetrtinsko okno zadaj in ga nadomstili z ožjim C stebričkom. "Uf, je to lexus ali toyota," se je vprašal marsikateri novinar na avtomobilskem salonu ob prvem pogledu na novega aurisa.

Foto: Saša Despot Toyota auris

intervju Hibridi morajo postati edini način prevoza

Auris je po priusu in C-HR tretji model narejen na Toyotini modularni platformi TNGA (Toyota New Global Architecture). Najprej bo na voljo kot petvratna kombilimuzina (proizvajali jo bodo v Veliki Britaniji).

Poleg že znanih 1,2-litrskega turbobencinskega štirivaljnega motorja s 87 kilovatov moči (116 KM) in hibridne izvedenke v kombinaciji 1,8-litrskega štirivaljnega bencinskega motorja in električnega motorja s 91 kilovatov moči (122 KM), je največja novost nova hibridna izvedenka v kombinaciji z dvolitrskim štirivaljnim bencinskim motorjem in elektromotorjem z močjo 134 kilovatov (180 KM). Z novim, zmogljivim hibridom pri Toyoti odgovarjajo vsem, ki pravijo, da so hibridi premalo zmogljivi in dinamični, predvsem v primerjavi s turbodizli, ki ponujajo veliko navora.

Foto: Saša Despot Toyota auris

Druga velika Toyotina novost na avtomobilskem salonu v Ženevi je popolnoma novi šeststopenjski ročni menjalnik, ki je sedem kilogramov lažji in 24 milimetrov krajši od aktualnega ter novi CVT menjalnik, za katerega Japonci trdijo, da prestavlja za 20 odstotkov hitreje. 

Hibrid Hibridi uporabni že danes

Predstavljajo še dva nova pogona na vsa štiri kolesa; enega za avtomobile z bencinskim motorjem in drugega, namenjenega hibridnim modelom, poimenovana sta "Dynamic Torque Vectoring AWD" in "E-Four".

Pomembna novica iz Toyote je, da v aurisu ne bo dizelskega motorja, prav tako bodo dizelske motorje izločili iz svojega programa osebnih vozil. Dizelski motorji bodo še naprej na voljo v velikem suvu land cruiserju in poltovornjaku hiluxu ter tudi modelu proace, ki je del programa lahkih gospodarskih vozil, kar je v intervjuju za zurnal24.si pred kratkim pojasnil direktor Toyote Slovenija Primož Tiringar. Vzrok je prav veliko navora, ki zagotavljajo dizelski motorji in ga potrebujejo večja in težja vozila za dinamično vožnjo.

hibridni park O hibridih še vedno predvsem govorimo

Samo eden od desetih prodanih z dizelskim motorjem 

"Lani je Toyota v Evropi komaj še prodala 10 odstotkov vozil z dizelskimi motorji, fokus pa je na hibridih," je na predvečer avtomobilskega salona v Ženevi poudaril predsednik evropske Toyote Johan van Zyl.

Toyota bo prav s hibridi zadostila strogim evropskim normam po izpustih CO2 v ozračje. To pomeni, da bo povprečje izpustov Toyotinih vozil do leta 2021 manjše od 95 gramov na prevoženi kilometer poti, zdaj je 118.1g/km. Avtomobilsko podjetje, ki tega ne bo uresničilo, bodo doletele visoke denarne kazni. 

Račun se izide Hibridi niso več fantastika, tudi v Sloveniji

"Več hibridov prodamo, boljše so naše možnosti, da dosežemo cilj," pravijo pri Toyoti. Hibridno zgodbo bomo na avtomobilskem salonu v Ženevi spremljali podrobno. Več o tem pa v naslednjih dneh.

Obišči žurnal24.si

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.