Gre za terensko naravnan model, ki pa je s svojimi manj kot štirimi metri, kolikor meri v dolžino,
namenjen prevažanju po mestnih ulicah, kjer štejeta okretnost in ne nazadnje tudi prilagodljivost
potniškega prostora. Slednji v urban cruiserju sprejme pet odraslih ljudi in nekaj malega prtljage.
Na voljo pa je v kombinaciji z dvo- in štirikolesnim pogonom.
Urban cruiser naj bi po besedah uvoznika nakazoval oblikovne smernice toyot jutrišnjega dne,
z nekaj besedami pa bi to lahko opisali kot bolj svežo in dinamičnejšo podobo, ki je na kožo pisana
premožnim ljudem z aktivnim življenjskim slogom. V notranjosti najdemo poseben slog, ki ga opazimo
pri oblikovanju merilnikov in sredinske konzole, veliko je tudi odlagalnih prostorov in površin.
Ker več meri v višino, je več prostora namenjenega glavam potnikov, tako da tu večjih dilem ni,
bodo pa nastale, če bosta eden za drugim sedela človeka višje postave. Takrat zna biti kar tesno.
Prtljažnik z osnovnimi 314 litri je glede na mere več kot zadovoljiv, premore tudi nekoliko pomično
klop, s pomočjo katere prostornina naraste na 388 litrov. Z zlaganjem klopi prostor naraste na 735
litrov oziroma 650 pri različici s štirikolesnim pogonom. Slednji je, ko je vgrajen, električno
priključljiv, voznik pa ga lahko s pritiskom na stikalo po potrebi zaklene v razmerju 50:50.
|
Urban cruiser naj bi po besedah uvoznika nakazoval oblikovne smernice toyot
jutrišnjega dne. © Miha Pečoler
|
V urban cruiserju se lahko vrti eden od dveh motorjev, kjer osnovo predstavlja 1,33-litrski dual VVT-bencinar, prvič predstavljen v yarisu, in proizvede 74 kW ali 101 KM. 1,4-litrski D-4D pa zmore 66 kW ali 90 KM. Menjalnik je vedno šeststopenjski ročni, uvoznik ne izključuje niti možnosti avtomatike, ki bi lahko prišla malo kasneje.
Urban cruiser že v osnovi velja za dobro opremljen model, saj že osnovni paket active prinese skoraj vse varnostne kratice, vključno z ESC, štiri varnostne zračne blazine in bočni zavesi, ročno klimatsko napravo in avdionapravo, ki bere CD in MP3 datoteke, easy flat deljivo zadnjo klop, indikator ekološke vožnje ter sistem stop & start (zgolj pri 1,33 motorju). Paket limited je bogatejši še za dvoobmočno avtomatsko klimatsko napravo, sistem prostoročnega telefoniranja bluetooth, usnjen volan in prestavno ročico, tipkovnico na volanu, 16-palčna lita platišča in meglenke. Najvišjo stopničko pa prestavlja paket executive, ki ima enako velika platišča kot limited, a so ta pokromana lita, sistem za vstop in zagon vozila brez ključa ter elektrokromatsko notranje ogledalo. Navigacija je na voljo za doplačilo, ki znaša 850 evrov.
Cene se začnejo pri 17.200 evrih, kolikor stane bencinski s paketom active, paket limited zahteva 1400 evrov doplačila, executive pa še dodaten tisočak. Cena urban cruiserja z dizelskim motorjem znaša najmanj 19.200 evrov, takšnega s štirikolesnim pogonom (ta je dobavljiv samo z dizelskim motorjem) pa 21 tisočakov. Prepoznate pa ga po plastičnih zaščitah na karoseriji.