Eden najbolj pričakovanih avtomobilov leta razkrit že v januarju

Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra Foto: Toyota Toyota supra
Po letih draženja je na avtosalonu v Detroitu Toyotin novi model zasijal v polnem sijaju.
Oglej si celoten članek

Toyota je na avtomobilskem salonu v Detroit predstavila povsem novi športni dvosedežni kupe slavnega imena. Prvi kupci naj bi novo supro (Toyota jo je proizvajala med leti 1978 in 2002) dobili konec poletja, so v sporočilu za javnost zapisali pri Toyoti. Japonski proizvajalec vozil bo sicer supro, ki je nastala v sodelovanju z BMW (sorodnik je BMW Z4) je proizvodnjo zaupal tovarni Magna Steyr v Gradcu, kjer bo nastajal tudi novi BMW Z4.

Foto: Toyota Toyota supra

Prsenečenje Ne, takšnega toyota RAV4 nismo pričakovali!

Supra bo globalni model, ki prihaja v času mega popularnosti velikih SUV modelov. Pri Toyoti s supro nadaljujejo v cilju kupce prepričati, da je Toyota znamka, ki proizvaja dinamične avtomobile in stopiti še korak stran od konservativnosti. 

Foto: Toyota Toyota supra

To je že peta generacija legendarnega Toyotinega športnega avtomobila in prvi globalni model GR, ki ga proizvaja Toyota Gazzo Racing. Glavni inženir Tetsuya Tada je obdržal klasično formo spredaj nameščenega motorja z nizkim težiščem in zadnjim pogonom. Razpored mase je v idealnem razmerju 50:50. Za pogon je zadolžen trilitrski šestvaljnik z dvojim turbom, ki zmore razviti 250 kilovatov moči (340 KM) in 500 Nm navora. Moč se na zadnji kolesi prenaša s pomočjo osemstopenjskega menjalnika. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,3 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h, pri Toyoti pa poudarjajo, da je navora dovolj čez celoten spekter vrtljajev. Voznik lahko izbira med načinom vožnje Normal in Sport.

Foto: Toyota Toyota supra

Avto Toyota jo želi passatu in drugim podkuriti z novim modelom

Za uglasitev dinamičnih karakteristik so posebej poskrbeli pri Toyota Gazoo Racing, kjer so obsežna testiranja naredili na slavnem dirkališču Nürburgring Nordschleife in okoliških cestah v Nemčiji. Cilj je bil narediti okretno vozilo, ki bo stabilno in čim bolj uravnoteženo. Nadaljnja testiranja so naredili na cestah po vsem svetu.

Foto: Toyota Toyota supra

Da bi bil prepričan, da je avto izpolnil svojo obljubo, ga je predsednik Akio Toyoda na Nürburgringu preizkusil v vlogi glavnega voznika. Šele nato je prižgal zeleno luč, da ga lahko Toyota tudi predstavi javnosti.

Foto: Toyota Toyota supra

Vpliv slavnega predhodnika 2000GT se izkazuje v dolgem pokrovu motorja, kompaktnem ohišju in dvokrilni strehi, medtem ko je značilen videz četrte generacije supre zajet spredaj in zadaj, v "mišičastih oblinah" in integriranjem spojlerju. Modernost in naprednost izkazuje s polnimi žarometi LED. V Evropi bo Toyota GR Supra standardno opremljen z lahkimi 19-palčnimi aluminijastimi platišči.

Avto Toyota razkrila avto, ki bo zamenjal aurisa

Vozniška kabina združuje tradicionalne elemente GT z modernimi prijemi. Posebnost je nizka, tanka vodoravna armaturna plošča, ki izboljšuje pogled v smeri vožnje skozi vetrobransko steklo, kar po mnenju Toyotinih oblikovalcev vozniku pomaga pri natančnosti pri vožnji pri velikih hitrostih, medtem ko so glavne naprave tesno združene za hitro in enostavno upravljanje. Posebna pozornost je bila namenjena sedežem s poudarjeno stransko oporo, ki so oblečeni v kombinacijo usnja in alkantare in so oblikovani tako, da so tudi med športno vožnjo zračni.

Foto: Toyota Toyota supra

Zaslonski prikazovalnik, merilniki in prestavna ročica so neposredno pred voznikom, dodatna stikala pa so nameščena na trikrakem volanu. Voznik ima skozi volan pogled na 8,8-palčni digitalni prikazovalnik z visoko ločljivostjo, tudi osrednji zaslon meri 8,8-palcev. Za boljšo preglednost nad podatki skrbi head-up zaslon, supra pa ima tudi prilagodljivo vzmetenje, aktivni zadnji diferencial, launch control za hitrejše speljevanje z mesta, sistem samodejnega zaviranja, opozorilo na nevarnost trka, sistem prepoznavanja prometnih znakov, sistem opozarjanja na nenamerno zapustitev voznega pasu ...

Foto: Toyota Toyota supra

Avto Toyota prius ob prenovi dobila štirikolesni pogon

"Navdušenci bodo končno dobili avtomobil, ki so ga tako dolgo pričakovali," je ob predstavitvi avtomobila v Detroitu dejala Jessica Caldwell, glavna analitičarka pri podjetju Edmunds in dodala, da je več kot očitno, da želi Toyota k sebi privabiti kupce, ki se do zdaj za njihova vozila niso odločali, saj so bila preveč konservativna.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.