Župan Janković, pokažite da ste mož beseda!

Foto: Anže Petkovšek Oglasni plakat v Ljubljani.
Foto: Anže Petkovšek Oglasni plakat v Ljubljani.
Vejica je odpravljena, pa da vidimo.
Oglej si celoten članek

Foto: Anže Petkovšek Irma Hus Ljubljanski župan Zoran Janković se rad pohvali, da živimo v najlepšem mestu na svetu. A ob prihodu v Ljubljano se, recimo da si preživel štirinajst dni v tujini, zaveš predvsem, da nikakor nisi na Pahorjevem nemško-francoskem vlaku. 

Nasprotno. Ob pogledu na oglasno stihijo, ki jo začutiš že ob vožnji po avtocesti, nato pa se je na eni od ljubljanskih vpadnic do polnosti zaveš, trčiš na realnost drugorazrednosti, v katero smo se potisnili kar sami. 

Zakon o cestah je pred leti že precej omejil možnost podjetjem, kam lahko postavijo oglasni pano, a oglaševalci in lastniki zemljišč so našli obvod, po katerem so objekte za obveščanje in oglaševanje postavili na zemljiščih zunaj varovanih pasov cest. Tako so se izognili omejtivam in nadzoru pristojne inšpekcije za ceste. 

Leta 2017 jim je prvič na prste stopilo upravno sodišče, ki je potrdilo odločbo kmetijske inšpekcije o odstranitvi reklamnega panoja in zavzelo stališče, da se s postavljanjem reklamnih panojev ne dosega namenska raba kmetijskega zemljišča ter da pri tem ni bistvena sama obdelanost zemljišča, na kateri postavljena konstrukcija reklamnega panoja. 

Sprememba Dobili jih bodo po prstih

Slovenija Bo reklamnim panojem odklenkalo?

Občine se proti divjemu oglaševanju borijo vsaka po svoje. Janković je leta 2015 povedal, da MOL načrtuje odstranitev 4000 enostavnih objektov, med katere spadajo tako ute kot reklamni panoji. A, kot je dejal takrat, "obstaja ena vejica". "Dovoliti nam morajo, da mi to opravljamo, da država prenese na MOL inšpekcijski nadzor nad enostavnimi objekti," je povedal. "Govorimo o reklamnih, jumbo plakatih, utah in vrtičkih. Z nestrpnostjo pričakujemo odločitev, potem pa gremo v akcijo, plan je narejen."

Zakonska podlaga za to je sedaj pripravljena, novembra 2017 je bil sprejet nov zakon, ki je nadzor nad enostavnimi objekti z republiške prenesel na občinsko inšpekcijo. Pri MOL ocenjujejo, da bodo sprememba zakonodaje in nova pooblastila, ki jih bodo njihovi inšpektorji dobili junija letos, zagotovo vplivali na učinkovitost njihovega dela na področju oglaševanja. 

Ljubljana je danes preplavljena z elementi vizualnih reklamnih sporočil, ki v prizadevanju za našo pozornost postajajo vedno večji, svetlejši, bolj pisani in utripajoči. Slast oglaševalskega zaslužka je velika, od nje ima seveda velike koristi tudi MOL.

Jo boste omejili?

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 9

  • 22:39 12. Februar 2018.

    Avtobusna IN železniška

  • 22:36 12. Februar 2018.

    Ogledalo mesta Ljubljane sta tudi AVTOBUSNA UN ŽELEZNIŠKA POSTAJA..........S R A M O T A !!!!!!!!!!!!

  • 21:42 12. Februar 2018.

    Panoji so bolj me zadnjim, kar nas mora skrbeti. Niso prisotni samo v Lj ampak tudi v drugih EU mestih. …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.