Ne plačaš, ne dirkaš!

Foto: Žurnal24 Male ekipe iščejo dirkače, ki bi prinesli sponzorski denar za obstoj. (Foto: Reu
Za Pedra de la Roso, Nica Hülkenberga in Edoarda Mortaro v sezoni 2011 ne bo prostora. V manjših ekipah je pri izbiri dirkačev pomembnejši denar kot talent. Finančne težave ima dirka v Valencii.
Oglej si celoten članek
Denar pa ne vliva le na dirkaške posadke. Dirka v Valencii je za organizatorje predraga. Vsako leto jih stane okoli 30 milijonov evrov, od vstopnic pa dobijo le 10 milijonov. Imajo še štiriletno pogodbo. Radi bi jo prekinili. Bernie Ecclestone je proti.

Španec Pedro de la Rosa, ki je jeseni ostal brez sedeža pri Sauberju, potrjuje, da je dandanes za sedež v formuli 1 najbolj pomemben sponzorski denar in ne talent (če gre za eno od ekip iz spodnje polovice razpredelnice). "Če bi imel denar, bi naslednje leto stoodstotno dirkal. Sicer je denar že dolgo pomemben, a še nikoli tako hudo kot ta hip. Vse več ekip kokpite prodaja za denar," razlaga De la Rosa. Tako bo v Sauberju prihodnje leto dirkal Mehičan Sergio Perez, ki ima podporo najbogatejšega Zemljana, Carlosa Slima. De la Rosa sicer še ni povsem obupal nad svojo kariero v formuli 1. Veliko možnosti pa nima več: ena je Hispania, a lastnik Jose Ramon Carabante za sedež želi od osem do 10 milijonov sponzorskega denarja.

Force India je tik pred podaljšanjem pogodbe z Adrianom Sutilom. Sezona 2011 bo težka za Sebastiena Buemija, saj se bo moral še posebej izkazati, če noče izgubiti sedeža. Nanj čaka hitri in talentirani Daniel Ricciardo.

Primer De la Rosa/Perez ni edini. Vsaj še dva talenta bosta skoraj zagotovo ostala brez priložnosti v sezoni 2011. Prvi je 23-letni Italijan Edoardo Mortara, ki je pred dnevi postal prvi, ki je v dveh sezonah zapored zmagal na legendarni dirki v Macau. Drugi pa Nemec Nico Hülkenberg, ki si podaljšanja pogodbe z Williamsom ni zaslužil niti po pole positionu na VN Brazilije. Uradno sicer še ni (a naj bi postalo še ta teden), a v kokpitu ga bo zamenjal Venezuelčan z bogatimi sponzorji, Pastor Maldonado. Hülkenberg sicer ima uspešnega menedžerja, ki je dolga leta delal za Michaela Schumacherja, Willija Webra, a ta zdaj priznava, da mesta v Renaultu ali Force Indii ne bo dobil. V kakšno od slabših ekip noče, "saj bi bil to korak nazaj", pravi Webber. Tako jima preostane le, da izbereta "mesto tretjega dirkača v eni od najboljših ekip". Kot na pladnju se ponuja ekipa Mercedesa, a Norbert Haug pravi: "Nimamo nobenega kontakta." Tako za Hülka kot za Mercedes bi bila optimalna možnost, da bi postal njihov rezervni dirkač in bi čakal na Schumacherjevo slovo.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.