Slovenija
10414 ogledov

V Ljubljano prihaja Taksi Cammeo

Cammeo
1/6
Saša Despot novinarska konferenca družbe Taksi Cammeo, na kateri so spregovorili o prihodu Cammea v Slovenijo,
Od petka naprej bo na ljubljanskih ulicah nova taksi družba - Cammeo. Začetni bombonček - uporabnikom prve tri dni delovanja znotraj Ljubljane nudijo brezplačno vožnjo.

Šestdeset vozil belo-zelene barve taksi prevoznika Cammeo bo v petek ob 6. uri pripravljeno na uporabnike.

Vladimir Minovski, generalni direktor Skupine Cammeo, je povedal, da so tržišče analizirali dobri dve leti in ocenili, da je na trgu še prostor za dodatno družbo. Obstoječi ljubljanski konkurenci pa nameravajo konkurirati predvsem z novo tehnologijo in kakovostno storitvijo, ob tem pa pričakujejo, da se bodo z njimi tako kot na Hrvaškem, od koder skupina prihaja, vozili tudi povsem novi uporabniki, ki doslej sploh niso uporabljali taksija.

Cammeo | Avtor: Saša Despot Saša Despot
Za zdaj družba zaposluje 60 voznikov. Gre v večini za taksiste začetnike, ki so morali pred tem še opraviti izpit in interna izobraževanja . "Moji prvi stranki sta," nama je s fotografom povedal zgovorni voznik obečen v uniformo, ki naju je pobral na redakciji Žurnala24 in naju odpeljal na predstavitev.


Kakšna je cena? Štartnina 0,85 evra, kilometer vožnje 0,85 evra in čakalna ura 13,8 evra. Cene bodo vsaj letos ostale nespremenjene.

Zgolj za primerjavo naj omenimo, da pri enem od večjih ljubljanskih taksi služb Taksi Metro štartnina stane 0,95 evra, kilometer 0,89 evra in čakalna ura 13,9 evra. Taksi Rondo ponuja prevoze s štartnino 1,00 evro, kilometer za 0,75 evra in čakalno uro za 15,9 evra.


Minimalna plača tisoč evrov neto?

Cammeo naj bi v prvi fazi sicer redno zaposlili 200 voznikov, ki od poletja v svoje vrste vabi z obljubo tisoč evrov neto plače. Težav z iskanjem voznikov, s katerimi so se pri vstopu na slovenski trg soočali pri slovaškem Hopin taxiju , nimajo. "V primerjavi s konkurenco mi ponujamo redno zaposlitev in ne le plačilo od voženj," izpostavljajo svojo prednost in dodajajo, da je bilo nekaj zanimanja za franšizno sodelovanje zaznati tudi pri že obstoječih voznikih.

V prvi fazi voznike zaposlujejo redno in jim zagotovijo minimalno plačilo, preostali del pa je vezan na njihovo uspešnost. V zasebno uporabo pa jim obljubljajo tudi plinska vozila - dacie logan, ki jih sicer vozijo.

Začetni bombončki za uporabnike!

Od petka, od 6. ure, do ponedeljka, do 6. ure, bo Cammeo uporabnike vozil brezplačno. "Rad bi vseeno opozoril, da je po naših preteklih izkušnjah povpraševanje tako veliko, da se kdaj ne bomo mogli takoj odzvati, a se bomo poskusili vsem odzvati," je zagotovil Denis Vresk , direktor podjetja Taksi Cammeo Slovenija.

Cammeo | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Poleg mobilne aplikacije (za sistem Android in iOS) lahko uporabniki Cammeo naročijo tudi s klicem v klicni center, ki je dosegljiv na telefonski številki 01 777 1212.

Celoten oktober pa bodo cene voženj naročene preko aplikacije cenejše za 20 odstotkov. Obljubljajo pa tudi, da se bo popust z uporabo dodatnih ugodnosti zvišal do 40 odstotkov.

Z uporabo aplikacije ima uporabnik vpogled v lokacijo vozila, čas prihoda in je vnaprej seznanjen z voznikom in njegovo oceno. Na koncu vožnje ima uporabnik možnost oceniti storitev. V bližnji prihodnosti pa obljubljajo tudi možnost plačila s plačilno kartico preko aplikacije.

Po Ljubljani naj bi še letos začeli delovati tudi v Maribor, pozneje pa še v Kopru, Celju ... Povsod, kjer razmere omogočajo, da bodo imeli vozniki dovolj dela.


Taksi Avto V Ljubljano prihaja nov taksist

Komentarjev 9
  • Baal 15:37 27.september 2017.

    Ful cenejši od Metroja, celih 1.20€ na 8km... No bomo vidl znanje centrale ko bo prva gužva (naval) kako so dispečerji/ke sposobni. Že zdele vem, da bo to polom.

  • čavez 10:33 27.september 2017.

    Hrvati me pa ne bojo vozil pa če tudi je zaston.

  • Alen Jazbec 10:13 27.september 2017.

    Bojkotirat to golazen Hrvaško, marš gnide nazaj od koder ste prišli. Vsak teden ščijejo in pljuvajo po nas, kreteni zahoojeni, gonit golazen čim dlje.