Avto
22211 ogledov

Ljubljana ima 20 golfov, zdaj ne vedo kaj bi z njimi

eurban Anže Petkovšek
Na Ljubljanskem potniškem prometu, kot vse kažem, še vedno povsem ne vedo, kaj bi počeli z 20 e-golfi, ki so jih najeli pred enim letom.

Po skoraj letu dni testiranj so električna vozila, ki jih ima v najemu Ljubljanski potniški promet, med poletnimi počitnicami na liniji 23 (Kamna Gorica – Pod Kamno Gorico) po predhodno objavljenem voznem redu in predhodnem naročilu le prevažali potnike. Na LPP so napovedovali, da bo storitev na voljo tudi po koncu poletnih mesecev, če bo storitev dobro sprejeta, in tako so storitev prevoza na klic izven prometnih konic na liniji 23 ohranili. V prometnih konicah pa bo potnike vozil avtobus.

"Potniki so s storitvijo zadovoljni," na vprašanje, kakšni so odzivi potnikov na storitev prevozov na klic z električnimi golfi na liniji 23, odgovarjajo na Ljubljanskem potniškem prometu.

Sprva je bilo načrtovano, da bodo električna vozila uporabljali tudi na liniji 26 (Tuji Grm - Mali Lipoglav), a se je ob začetku testiranja začelo več uporabnikov odločati za javni prevoz in so posledično golfi postali premajhni. Uvedli so minibus.

Razburjenje taksistov brez potrebe

Z vozili, ki jih je lanskega septembra pred mesto hišo predstavil prav župan Zoran Janković, naj bi poleg storitve prevoza na klic na določenih avtobusnih linijah in po vnaprej določenem urniku opravljali tudi prevoze po naročilu. Najava konkurence je med ljubljanskim taksisti vzbudila nemalo razburjenja, a kot kaže, brez potrebe ...

Po enoletnih testih vse električne flote, ki so jo opravljali "sodelavci v podjetjih LPP, Snaga, Javni holding, Energetika in JP LPT" so na LPP prišli do zaključka, da je realni domet vozil okrog 66-odstoten v odvisnosti glede na zunanje temperature in vklopljene porabnike, kot sta gretje in klima. Z enim polnjenjem smo v povprečju prevozili okoli 125 kilometrov. Zaradi "relativno omejenega dometa" pa bodo tako trenutno uporabljali za izvajanje prevozov na klic na manj obremenjenih linijah, kot je linija 23.

Mestni svet je z odlokom takšno storitev vsaj na papirju sicer omogočil že lansko leto.

eurban Slovenija LPP bo za svoje taksi prevoze računal pavšal

Kaj pa cena?

Za vsa vozila pa kljub temu, da z njimi LPP ne prevaža potnikov, podjetje plačuje najem Porshe Slovenije, ki posel dobil preko javnega razpisa. Strošek za vozilo mesečno po zagotovilih LPP znaša 400 evrov brez DDV. Za enoletni najem, kolikor imajo na LPP že omenjena vozila, je javno podjetje tako odštelo že preko 117 tisoč evrov.

Uber Slovenija Uber: Vstopa na trg ne bo, če ne bo ustreznega zakona …

 

Komentarjev 9
  • gregor53 19:12 15.september 2017.

    Tu niso samo golfi postavljna je bila tudi polnilna postaja v vrednosti 850 000 eur in je bila zgrajena pred samim raspisom in iskanjem izvajalca pa da omenimo se električni vlakec predelavo avtobusov ki so v roku 2 mesecev pogorel ...prikaži več in povzročili škodo v delavnicah lpp škode 2 miljon pa ne ODGOVARJA NIHČE mislim da je že čas da kriminalisti in organi pregona opravijo svoje delo in si nehajo zatiskat oči

  • Veljko Gačić 18:50 09.september 2017.

    "Korupcija spremeni razporeditev bogastva v družbi. Podkupnine usmeri navzgor k bogatim, v vladne strukture in iz njih k posameznikom, ki so zaposleni v teh strukturah. Korupcija postane davek za najnižje sloje v družbi, ki nimajo možnosti prejemanja podkupnin, da bi ...prikaži več nadomestili tisto, kar so plačali." (Ian Senior)

  • Veljko Gačić 18:49 09.september 2017.

    "Korupcija spremeni razporeditev bogastva v družbi. Podkupnine usmeri navzgor k bogatim, v vladne strukture in iz njih k posameznikom, ki so zaposleni v teh strukturah. Korupcija postane davek za najnižje sloje v družbi, ki nimajo možnosti prejemanja podkupnin, da bi ...prikaži več nadomestili tisto, kar so plačali."